آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کری یحیی برای رقیبان آسیایی؛ ما مرد روزهای سخت هستیم

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان به ستایش شاگردانش خودش و البته تحلیل وضعیت رقیبان سرخ‌پوشان پایتخت پرداخت.

پرسپولیس ایران و النصر عربستان برگزارکننده یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هستند؛ مسابقه‌ای که فردا (سه‌شنبه) از ساعت 21:30 به میزبانی ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد. در حالی‌که از صبح امروز، اخبار فوتبال ایران تحت تاثیر حضور کاروان تیم النصر عربستان با حضور فوق‌ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو و سادیو مانه در تهران بود، دقایقی قبل نشست خبری پیش از بازی با حضور سرمربی و کاپیتان پرسپولیس برگزار شد.

 

یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در کنار امید عالیشاه در جمع خبرنگاران حضور پیدا کردند تا به سوالات آن‌ها در آستانه دیدار حساس برابر النصر عربستان پاسخ بدهند. سرمربی پرسپولیس با صحبت‌هایی امیدوارکننده سعی داشت تا شرایط تیمش را در آستانه تقابل حساس با یاران رونالدو مطلوب نشان بدهد و امید عالیشاه هم که سرنوشت حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس در مسابقه فردا نامعلوم است، وعده داد که همبازیان او با تمام توان در مصاف با النصر حضور پیدا می‌کنند.

 

جای هواداران‌مان فردا خالی است

گل‌محمدی در ابتدای صحبت‌هایش با خوش‌آمد به حریف عربستانی، درباره غیبت تماشاگران گفت: «به تیم النصر با تمام ستارگانش خوش‌آمد می‌گویم که به ایران آمده‌اند. در هر صورت خوشحالیم از اینکه می‌توانیم میزبان این بازی بزرگ باشیم و ناراحتیم از این بابت که این بازی بزرگ بدون تماشاگر است، به خاطر اتفاقاتی که از قبل افتاده و تیم ما محروم است که باعث تأسف است. خیلی دوست داشتیم که این بازی با حضور هواداران برگزار شود و جای‌شان فردا خالی است. می‌توانستیم در حضور ده‌ها هزار هوادار بازی بهتری ارائه کنیم، هواداران انگیزه بیشتری به ما می‌دادند اما این اتفاق نیفتاد».

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرمربی پرسپولیس با تحلیل وضعیت تیمش توضیح داد: «بازی فردا اولین بازی گروهی ما در لیگ قهرمانان است. ما در یک گروه سخت هستیم و باید بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. تیم النصر را همه می‌شناسند، یک تیم باکیفیت و با توجه به بازیکنان بزرگی که دارد و همینطور از امکانات و شرایط خوبی که بهره می‌برد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آسیاست. از طرف دیگر پرسپولیس هم نشان داده که مرد روزهای سخت است و در روزهای سخت توانسته نتایج خوبی بگیرد. حضور پرسپولیس در دو فینال آسیا در سال‌های اخیر نشان‌دهنده همین موضوع است و با توجه به شرایط و امکاناتی که محدود است توانستیم نمایندگانی در آسیا داشته باشیم».

 

تیم ما آماده است و بازیکنان‌مان با انگیزه بالا تمرین کردند 

یحیی گل‌محمدی درباره شرایط مسابقه فردای پرسپولیس برابر النصر گفت: «امیدوارم بازی فردا بازی خوبی برای ما باشد. می‌دانیم که تیم حریف بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و می‌توانند از لحظه‌ها و فضاها استفاده کنند. امیدوارم از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشته باشیم. باید بتوانیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و نباید به آن‌ها فرصت بدهیم که از موقعیت‌های‌شان استفاده کنند. تیم ما آماده است و تمرینات خوبی داشتیم و همه بازیکنان با انگیزه بالا تمرین کردند و فکر می‌کنم فردا شاهد یک بازی خوب از سوی هر دو تیم باشیم».

 

گل‌محمدی با ابراز امیدواری از کسب 3 امتیاز مسابقه فردا گفت: «امیدوارم بتوانیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم. به بازیکنانم هم گفتم اگر می‌خواهیم از گروه‌مان صعود کنیم باید عملکرد خوبی در بازی‌های خانگی داشته باشیم و هدف‌مان بدون شک برای بازی فردا اول گرفتن سه امتیاز است و باید با تمرکز بالا و انرژی خوبی بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم».

النصر فقط رونالدو نیست!

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در واکنش به حضور رونالدو در ترکیب النصر عربستان پاسخ داد: «رونالدو یک بازیکن افسانه‌ای در فوتبال است و خوشحالیم از اینکه به ایران سفر کرده و آمده اینجا و باعث خوشحالی و انگیزه خیلی از جوانان ایرانی است. مهار چنین بازیکنی واقعاً سخت است، ولی فقط هم رونالدو نیست و بازیکنان شاخص دیگری در النصر حضور دارند و باید بتوانیم آن‌ها را هم مهار کنیم. من به بازیکنانم گفتم که تیم‌مان باید به‌صورت تیمی خوب دفاع کند و فضا به حریف ندهد».

 

یحیی گل‌محمدی با تحلیل برنامه‌های دفاعی تیمش برای مسابقه فردا توضیح داد: «باید دفاع فشرده داشته باشیم و در صحنه‌های یک مقابل یک عملکرد خوبی داشته باشیم. مطمئنم بچه‌ها انگیزه زیادی دارند و اینگونه بازیکنان اگر فضای کمتری داشته باشند شرایط خوبی پیدا می‌کنیم، باید فضا را از حریف بگیریم. ما تمرینات خوبی داشته‌ایم و امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم».

 

باید از آن‌هایی که فوق‌ستاره‌ها را به آسیا آوردند، تشکر کنیم!

گل‌محمدی درباره حضور فوق‌ستاره‌ها در فوتبال آسیا پاسخی کنایه‌آمیز داد و گفت: «فکر نمی‌کنم انگیزه بازیکنان ما کم شود، بالاخره ستاره‌ها و نابغه‌های فوتبال به اینجا آمده‌اند و باید تشکری از آن‌هایی کنیم که باعث شدند این بازیکنان به آسیا بیایند و الان هم به ایران آمدند. این موضوع باعث ایجاد شور و شوق در جوانان ایرانی و آسیایی می‌شود. این شوق و اشتیاق به جوانان وارد شده که کار ارزشمندی است. بعضی از بازیکنان ما هم در هر صورت با همین چهره‌ها روبه‌رو شدند و می‌دانند که باید خیلی تمرکز داشته باشند. فکر نمی‌کنم این مسئله بازیکنان ما را تحت تأثیر خودش قرار دهد، اتفاقاً باعث ایجاد انگیزه بازیکنان ما می‌شود».

 

سرمربی پرسپولیس در بخش پایانی صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی درباره وضعیت چمن ورزشگاه آزادی گفت: «من هنوز چمن را ندیدم، ولی فکر می‌کنم در دو سه هفته اخیر کارهای خوبی انجام شده است. دیروز هم با مسئولان این امر ارتباط داشتم، گفته‌اند که وضعیت خوب است، هنوز چمن را ندیدم ان‌شاءالله که مشکل خاصی نداشته باشد».

 

قطعا با حضور تماشاگر قدرت‌مان دو برابر بود اما …

امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس هم که همراه گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کرده بود، درباره دیدار با النصر عربستان گفت: «خوشحالیم که بعد از یک سال توقف بار دیگر بازی‌های آسیایی باز هم از سر گرفته شده و می‌توانیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم. به قول آقا یحیی جای هواداران ما خالی است و قطعا با حضور آنها قدرت ما دو برابر است و روی روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد ولی متاسفانه آنها را نداریم».

 

عالیشاه به هواداران پرسپولیس وعده داد که بازیکنان همه توان خود را خواهند گذاشت و در این‌باره گفت: «انرژی و حضورشان را کنار خودمان حس می‌کنیم و هواداران مطمئن باشند که بازیکنان پرسپولیس مثل یک سرباز باز هم در حد توان خواهند جنگید تا نتیجه خوبی را بگیرند. تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و با توجه به اینکه در خانه بازی داریم، قطعا شرایط بهتر است و امیدوارم در پایان نیز نتیجه خوبی را به دست آوریم».

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا