آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کلوپ در مورد لیگ اروپا: حالا بیشتر از سال ۲۰۱۶ لذت می‌برم

یورگن کلوپ در نشست خبری قبل از بازی اول لیورپول در لیگ اروپا گفت که برای شرکت در این رقابت ها جدی و هیجان زده است.

فردا لیورپول در چهارچوب گروه E رقابت های لیگ اروپا باید به مصاف تیم لاسک اتریش برود. دیگر تیم های این گروه تولوز فرانسه و یونیون سنت ژیلویز بلژیک هستند. لیورپول فصل گذشته با ناامیدی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشد و حالا باید تیمشان برای حضور در لیگ اروپا به خود انگیزه بدهند.

 

یورگن کلوپ سرمربی تیم، در نشست خبری پیش از مسابقه، سخنان خودش را در مورد این بازی را اینطور شروع کرد:

“من فوتبال اتریش را می شناسم، آن را از مدت ها قبل می شناختم اما هرگز در لینز نبودم. صحبت کردن در مورد شهر خیلی مهم نیست، می دانم که ما روی کاغذ برتری داریم اما اینجا آمده ایم تا فوتبال بازی کنیم. ما این بازی را جدی می گیریم و می خواهیم حداکثر استفاده را از آن ببریم. ما مغرور نیستیم، می خواهیم اینجا برنده شویم. آنها بسیار باثبات هستند، از کناره ها و ضربات آزاد به خوبی استفاده می کنند. من از پتانسیل تیمم هیجان زده هستم. ”

گروه نرم افزاری ماهور

شباهت هایی بین سال 2016 و اکنون؟

” نه. سال اولم فکر می‌کردم رفتن تا فینال لیگ اروپا برای ما خیلی زیاد است، زیرا باید تقریبا هر روز بازی می‌کردیم. ما با کازان بازی کردیم و سعی کردیم به نوعی تیمی بازی کنیم. تیم متفاوتی بود، ما آماده نبودیم اما به نوعی موفق شدیم. این تیم فرق دارد، ما بهتر آماده ایم البته این بدان معنا نیست که در فینال خواهیم بود. ما بیشتر از دفعه قبل از آن لذت می بریم چون آن موقع نمی دانستیم چه چیزی در انتظارمان است.”

نظر شما در مورد لاسک چیست؟

” بازی سختی خواهد بود. ما باید تیم را آماده کنیم و باید مانند آنها با انگیزه باشیم. ما هیجان زده هستیم، نتوانستیم به لیگ قهرمانان برسیم بنابراین، ما نیز مانند لاسک شایسته لیگ اروپا هستیم.”

غذای شهر را دوست دارید؟

” ما سرآشپز خودمان را داریم، او اهل مونیخ است و دوست دارد غذاهای منطقه‌ای را تهیه کند، بنابراین حسابی به خودم می رسم.”

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا