آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کلوپ : نزدیک بود آلسیون گریه کند!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با تحسین شاگردانش بابت کسب 5 برد متوالی به روحیه و جنگندگی بالای آنها تاکید کرد.

لیورپول این روزها روند نتیجه گیری بسیار خوبی در پیش گرفته است. این تیم دیشب پنچمین برد متوالی خود را مقابل فولام به دست آورده و با تک گل محمد صلاح توانست از سد این تیم بگذرد. شاگردان کلوپ با 2 بازی بیشتر 3 امتیاز کمتر از یونایتد دارند که به رده چهارم تکیه زده است.

 

سرمربی لیورپول در پایان بازی با فولام گفت: “تیم حریف فقط یک موقعیت گلزنی بزرگ داشت. ما در نیمه اول موقعیت های گلزنی خوبی داشتیم. من جنگندگی خوبی از شاگردانم دیدم. آنها واقعا روحیه بالایی داشتند و در رویاهای خود پرواز می کردند.”

 

او در ادامه تمجید خود از عملکرد شاگردانش گفت: “از این پیروزی خیلی خوشحالم. ما توانستیم حریف قدرتمندی را شکست دهیم. بخش قابل توجهی از نیمه اول را کنترل کردیم اما در نیمه دوم مشکلاتی داشتیم اما در مجموع واقعا خوب بودیم. فشار را تا آخر کار احساس کردیم اما کسب 5 برد متوالی خیلی لذت بخش است.”

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی لیورپول معتقد است که تیمش می توانست در نیمه دوم بهتر از این‌ها بازی را کنترل کند: “می توانستیم کنترل بهتری روی بازی داشته باشیم و هنوز جا برای بهتر شدن داریم. می دانید که ما در گذشته خیلی بدتر از این بازی می کردیم!”

 

کلوپ با تمجید از آلسیون بکر که توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد گفت: “ما باید تا آخر می جنگیدیم و بدیهی است که در چنین شرایطی به بکر نیاز داشتیم. او یک سیو عالی داشت و بیش از همه از بسته نگه داشتن دروازه خوشحال بود. آلسیون نزدیک بود به خاطر این کلین شیت گریه کند. کسب پنج برد متوالی کار سختی است و از آخرین باری که چنین کاری انجام دادیم سال های می گذرد.”

او از شرایط فعلی تیمش راضی بوده و برای فصل آینده برنامه های بزرگی دارد: “حفظ روند فعلی بسیار مهم است. این دقیقا همان کاری است که باید انجام دهیم و من از آن راضی هستم. ما باید برای موفقیت هر کاری که نیاز است انجام دهیم. چیزی که فصل آینده برای ساختن یک تیم خوب لازم داریم. ”

 

داروین نونیز با هوشیاری در دقیقه 38 یک ضربه پنالتی برای لیورپول به دست آورد تا محمد صلاح آن را به تک گل تیمش تبدیل کند. کلوپ با تحسین مهاجم اروگوئه ای لیورپول گفت: “او مانند یک اسب مسابقه است و واقعا بازی زیبایی انجام داد. نونیز همواره گزینه مطلوبی برای ما به حساب می آید که می تواند بازی خوبی انجام دهد. او پنالتی خوبی گرفت و محمد صلاح هم آن را تمام کرد.”

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا