آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پرسروصداترین خرید ذوب‌آهن رسمی شد؛ «کمال» به دنبال کامیابی با گاندوها

هافبک دفاعی سابق پرسپولیس با امضای قراردادی رسمی به تیم ذوب‌آهن پیوست.

سبزپوشان اصفهانی بعد از جذب بازیکنانی مانند فرشاد محمدی‌مهر، شایان مصلح، فردین یوسفی، پوریا آریاکیا، محمدامین کاظمیان، محمدجواد محمدی و مجید علیاری، به دنبال تقویت خط میانی تیم‌شان بودند و در روزهای گذشته با چند بازیکن سرشناس وارد مذاکره شدند تا بتوانند نظر مساعد محمد ربیعی را جلب کنند. ربیعی که به دنبال تقویت فهرست ذوب‌آهن است، بعد از جذب بازیکنان نام‌آشنا در خط دفاع و البته خط حمله، درخواست جذب دو ستاره سابق پرسپولیس و سپاهان را داد.

 

کمال کامیابی‌نیا و جلال‌الدین علی‌محمدی دو گزینه موردنظر محمد ربیعی برای تقویت خط هافبک ذوب‌آهن بودند؛ آن‌هم در شرایطی که سبزپوشان اصفهانی در حال حاضر در شهر بروجن در حال گذراندن اردوی آماده‌سازی خود هستند و با توجه به فاصله زمانی کوتاه تا شروع لیگ بیست‌وسوم، ربیعی از مدیران باشگاه اصفهانی خواست تا به سرعت بازیکنان موردنیازش را جذب کنند تا دغدغه نقل‌وانتقالاتی ذوبی‌ها به پایان برسد.

 

پایان 8 سال رویایی کامیابی‌نیا در پرسپولیس به مقصد ذوب‌آهن

ذوب‌آهن اصفهان در خط هافبک تنها فردین یوسفی را در بازار تابستانه جذب کرده بود و همین مسئله باعث شد تا ذوبی‌ها به دنبال نهایی‌کردن انتقال کمال کامیابی‌نیا و جلال‌الدین علی‌محمدی باشند. علی‌محمدی در فهرست بازیکنانی قرار گرفت که ژوزه مورایس در سپاهان به او اعلام عدم نیاز کرده بود و در شرایطی مشابه، کامیابی‌نیا هم جایی در فهرست یحیی گل‌محمدی برای لیگ بیست‌وسوم قرار نداشت تا بعد از 8 سال موفق در پرسپولیس، از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

کامیابی‌نیا در شرایطی جزو بازیکنان موردنیاز یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید نبود که او در 8 سال گذشته توانست 6 قهرمانی در لیگ برتر، 5 قهرمانی در سوپرجام و 2 قهرمانی در جام حذفی را همراه پرسپولیس تجربه کند و همچنین موفق شد 2 نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست آورد. بعد از جدایی از پرسپولیس، کمال کامیابی‌نیا پیشنهادات تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان را بررسی کرد و تصمیم نهایی خود را گرفت.

 

هافبک 34 ساله فوتبال ایران که در لیگ برتر تجربه بازی در تیم‌های مس کرمان، راه‌آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد، بعد از بررسی پیشنهاداتی که به او شده بود، سرانجام تصمیم گرفت تا به جمع سبزپوشان اصفهانی بپیوندد و قرارداد دو ساله‌اش را با تیم ذوب‌آهن امروز رسمی کرد؛ آن‌هم در حالی‌که او به سرعت به اردوی تیم ذوب‌آهن در بروجن اضافه شده و امیدوار است بتواند روزهای موفقی را زیرنظر محمد ربیعی در تیم اصفهانی پشت سر بگذارد.

 

کمال کامیابی‌نیا نهمین خرید تابستانی ذوب‌آهن محسوب می‌شود که البته براساس سهمیه‌های لیگ برتری، او ششمین بازی لیگ برتری است که به تیم ذوب‌آهن پیوسته و ذوبی‌ها هنوز یک سهمیه خرید بازیکن لیگ برتری دیگر هم دارند. طبق آخرین گفته‌ها، به نظر می‌رسد که هفتمین سهمیه خرید بازیکن لیگ برتری برای تیم ذوب‌آهن به کاپیتان سابق سپاهان اختصاص پیدا می‌کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جلال‌الدین علی‌محمدی خرید بعدی ذوب‌آهن خواهد بود.

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا