آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال جهان یکشنبه ۴ تیر؛ از ابقای آلگری در یووه تا پیوستن کولیبالی به الهلال

همچنان فعالیت تیم‌های عربستانی و جذب بازیکنان نام‌آشنا، در صدر اخبار نقل‌وانتقالات تابستانه فوتبال جهان است.

اکثریت تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا همچنان سعی دارند تا به صورت چراغ‌خاموش کار خود را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پیش ببرند و شایعاتی مانند حضور احتمالی کیلیان امباپه در رئال مادرید، همچنان در رسانه‌ها مطرح ست اما در روزی که گذشت، بازهم به مانند روزهای گذشته اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال جهان حول رقابت‌های لیگ برتر عربستان بود و همچنان تیم‌های عربستانی در حال فعالیت گسترده برای تقویت خود هستند و امروز هم یک ستاره نام‌آشنای دیگر تصمیم خود را برای حضور در لیگ برتر عربستان قطعی کرد.

 

مدافع سنگالی در تور الهلالی‌ها

کالیدو کولیبالی مدافع ۳۲ ساله و سنگالی چلسی بعد از یک فصل حضور در استمفوردبریج، با امضای قراردادی 3 ساله به ارزش 23 میلیون یورو به الهلال پیوست. کولیبالی در شرایطی به تیم الهلال عربستان پیوست که پیش از جذب او، مدیران باشگاه عربستانی توانسته بودند با روبن نوس به توافق برسند تا دومین بمب نقل‌وانتقالاتی الهلالی‌ها هم منفجر شود.

 

آلگری پیشنهاد الهلال را رد کرد

ماسیمیلیانو آلگری پیشنهاد الهلال عربستان را رد کرد. زیرا در حال کار روی پروژه یوونتوس برای فصل آینده است. گفته می‌شود که الهلال به آلگری قراردادی ۲ ساله به مبلغ ۲۰ میلیون یورو دستمزد خالص در هر فصل تا ژوئن ۲۰۲۵ پیشنهاد داده بود اما این سرمربی باتجربه قصد دارد تا در فصل جدید سری‌آ به کار خود در تیم یوونتوس ادامه بدهد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

لوکاکو در چلسی می‌ماند؟

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با اشاره به علاقه‌مندی چلسی به حفظ روملو لوکاکو و عدم پذیرش پیشنهاد فروش این بازیکن زیر 40 میلیون یورو، مدعی شد که مسئولان باشگاه اینتر ایتالیا در حال بررسی شرایطی آلوارو موراتا هستند. گفته می‌شود که در قرارداد مهاجم اسپانیایی با تیم اتلتیکو مادرید، بند فسخ 10 میلیون یورویی وجود دارد و همین مسئله باعث شده تا اینتری‌ها به دنبال جذب او باشند. همچنین این روزنامه خبر داده که مسئولان باشگاه چلسی در جلسه‌ای با مدیران باشگاه میلان در زمینه انتقال روملو لوکاکو به توافق نرسیده‌اند!

 

توافق شخصی گواردیول با سیتیزن‌ها

فابریتزیو رومانو در خبری اختصاصی درباره آخرین وضعیت یوشکو گواردیول توضیح داد که این مدافع اهل کشور کرواسی با مسئولان باشگاه منچسترسیتی به توافق شخصی دست پیدا کرده است. گفته می‌شود که گواردیولا هم به صورت شخصی با مدافع کروات مذاکره شده و او را برای حضور در تیمش ترغیب کرده است. لایپزیش همچنان نسبت به فروش این مدافع نظر مساعدی ندارد و بند آزادسازی 100 میلیون یورویی گواردیول هم در تابستان فصل آینده فعال خواهد شد.

هرناندس در راه خانه

به نقل از اکیپ، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با لوکاس هرناندس، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ به توافق شفاهی دست پیدا کرد. مبلغ انتقال بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون یورو خواهد بود. روزنامه آس هم در واکنش به انتقال هرناندس در گزارش خود توضیح داد: «باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با لوکاس هرناندس به توافق اولیه دست پیدا کرده است و به احتمال خیلی زیاد این بازیکن راهی پاریس شود».

 

بروزوویچ و زیاش، دو هم تیمی جدید رونالدو؟

به نقل از دی مارتزیو، مارسلو بروزوویچ با قراردادی 3 ساله به ارزش 23 میلیون یورو و حقوق سالیانه 20 میلیون یورو به النصر عربستان پیوست. هافبک کروات در فصل اخیر جایگاه خود را به تدریج در ترکیب اصلی اینتر از دست داد و پیشنهاد مالی ضعیف‌تر بارسلونا را هم رد کرد تا هم‌تیمی جدید رونالدو شود. همچنین فابریتزیو رومانو مدعی شد که پس از تکمیل تست‌های پزشکی کالیدو کولیبالی و ادوارد مندی و انتقال آن‌ها به الهلال و الاهلی، کار انتقال حکیم زیاش به النصر نیز در مسیر نهایی شدن قرار دارد. اسناد لازم برای نهایی شدن این انتقال دوشنبه یا سه‌شنبه امضا خواهد شد.

 

رقابت میلان و الهلال برای شکار طارمی

روزنامه اوجوگو پرتغال در گزارشی اعلام کرد باشگاه الهلال عربستان برای مهدی طارمی پیشنهادی 35 میلیون یورویی به پورتو داده و این موضوع رضایت باشگاه پرتغالی را در پی داشته است. در این گزارش از میلان به عنوان دیگر تیم خواهان مهدی طارمی یاد شده است.

 

انتقال جکسون به چلسی، یک قدم تا نهایی شدن

به ادعای فابریتزیو رومانو، بخش نخست تست‌های پزشکی نیکو جکسون دیروز انجام شد و بخش دوم امروز صورت می‌گیرد و سپس او قراردادی تا سال 2031 به امضا خواهد رساند! چلسی 37 میلیون یورو به ویارئال پرداخت خواهد کرد، مبلغی بیش از بند فسخ قرارداد اما با شرایط پرداختی بهتر برای آبی‌ها.

49 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا