آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گالتیه حکم خروجش را امضا کرد؛ ضد مسلمانان و سیاه‌پوست‌ها

افشای اسنادی مبنی بر نژادپرستی کریستوف گالتیه، برایش دردسرساز شد.

رومن مولینا در جدیدترین افشاگری خود در رسانه‌ها ایمیل‌هایی از کریستوف گالتیه سرمربی پاری‌سن ژرمن رونمایی کرد که شاید کار را برای این سرمربی 56 ساله بسیار سخت کند.

 

محتوای این ایمیل به سال گذشته و زمان حضور گالتیه در نیس برمی‌گردد. در این ایمیل پسر گالتیه خطاب به ژولین فورنیه مدیر ورزشی نیس از وضعیت تیم گلایه می‌کند و می‌گوید: ژولین، اوضاع خوب نیست. پدرم دیروز گریه می‌کرد. این چیزی نیست که او می‌خواست، ما نمی‌توانیم اینطور ادامه دهیم. این تیم از تفاله‌ها ساخته شده است. در تیم فقط سیاه‌پوست‌ها حضور دارند و نیمی از آنها ظهر جمعه به مسجد می‌روند.

 

ژولین فورنیه در ایمیلی دیگر که به مالکان باشگاه زده است می‌گوید: گالتیه به من گفت باید واقعیت‌ها را در نظر بگیریم. ما نمی‌توانیم این تعداد سیاه‌پوست و مسلمان در تیم‌مان داشته باشیم. او به من گفت در یک رستوران بودم و همه به سمت من آمدند تا بگویند ما یک تیم سیاه‌پوست داریم. تیم ما آن چیزی نیست که مردم می‌خواهند. من هم مانند آنها این وضعیت را نمی‌خواهم.

گروه نرم افزاری ماهور

 

گالتیه پیش از این هم در جلساتی که برای آینده تیمش تشکیل می‌شد، نظری شبیه به محتوای ایمیل‌ها داشته و همیشه سعی بر دوری کردن از بازیکنان مسلمان و سیاه‌پوست را داشته است.

 

بعد از افشای مدارک علیه گالتیه مدیران پاریس که خودشان هم مسلمان هستند و خیلی هم از نتایج تیم زیر نظر گالتیه راضی نیستند، تحقیقات خود را در مورد این موضوع آغاز کردند و اگر پاریسی‌ها به تایید در مورد این موضوع برسند، اخراج این مربی از پاریس امری واجب برای ناصرالخلیفی و یارانش است.

 

اگر اتهامات علیه گالتیه ثابت شود او آینده‌ روشنی در فوتبال نخواهد داشت و عواقب سختی در انتظار این مربی فرانسوی است.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا