آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال رسما به منچسترسیتی پیوست

باشگاه منچسترسیتی تایید کرد که یوشکو گواردیول، مدافع کروات لایپزیش، را با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

یوشکو گواردیول با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو و به مدت 5 سال از تیم لایپزیش به منچسترسیتی پیوست. در بیانیه رسمی باشگاه آمده: «منچسترسیتی مفتخر است اعلام کند یوشکو گواردیول با قراردادی 5 ساله به این باشگاه پیوسته است.»

 

بازیکن کروات، دومین خرید این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از متئو کواچیچ است.

 

بازیکن کلیدی در باشگاه و تیم ملی

گواردیول 21 ساله یکی از بازیکنان کلیدی تیم لایپزیش و تیم ملی کرواسی بود. این مدافع میانی یکی از ارکان کلیدی تیم ملی کرواسی در جام جهانی برای رسیدن این تیم به مرحله نیمه نهایی این مسابقات نام داشت.ض

گروه نرم افزاری ماهور

 

او درباره حضور در منچسترسیتی گفت: «احساس خوبی دارم که بخشی از این تیم هستم. همیشه دوست داشتم در انگلیس بازی کنم و اکنون حضور در تیم منچسترسیتی بعد از فصل فوق العاده‌ای که پشت سر گذاشتند، برای من افتخار بزرگی است. هر کس بازی منچسترسیتی را در فصل گذشته دیده باشد، می‌داند آن‌ها بهترین تیم جهان هستند. بردن سه گانه همه چیزهایی که باید درباره کیفیت این تیم بدانید را بیان می‌کند. پیوستن به منچسترسیتی برای من و خانواده‌ام بسیار ویژه است. داشتن شانس همکاری با پپ گواردیولا بسیار عالی خواهد بود. می‌دانم زیر نظر بهترین مربی جهان باز هم پیشرفت خواهم کرد.»

 

خوشحالم که هالند در تیم رقیب بازی نمی‌کند

گواردیول در ادامه به شوخی درباره ارلینگ هالند گفت خوشحال است او را به عنوان هم‌تیمی در کنار خود دارد و دیگر نیازی نیست نگران بازی ارلینگ در تیم رقیب باشد. او گفت: «هالند بازیکن بسیار قدرتمندی است. هم در بوندس لیگا و هم در لیگ برتر انگیس فوق العاده بود. خوشحالم فصل آینده او را در کنار خود دارم و دیگر نیازی نیست نگران بازی هالند برای تیم رقیب باشم.»

 

گواردیول با این انتقال به گرانترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل شد.

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا