آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گرینوود چهار گزینه پیش روی خود دارد

گرینوود در صورتی که باشگاه فعلی منچستریونایتد تصمیم بگیرد از خدمات او صرف نظر کند، چهار گزینه پیش روی او قرار دارد.

اگر منچستریونایتد تصمیم بگیرد که او را برنگرداند، میسون گرینوود “چهار گزینه دارد” اما انتقال MLS بعید به نظر می رسد.

منچستریونایتد تصمیمی در مورد آینده میسون گرینوود نگرفته است، اما مهاجم حتی اگر به باشگاه برنگردد، گزینه های لازم را نخواهد داشت.

این مهاجم 21 ساله توسط شیاطین سرخ به حالت تعلیق درآمده است که تأیید کرده اند پس از رد اتهامات جنایی در مورد اتهامات مربوط به تلاش برای تجاوز جنسی، حمله و رفتار اجباری و کنترلی، آنها “روند شخصی” خود را انجام می دهند.

به گزارش سان، اگر شیاطین سرخ تصمیم بگیرند که گرینوود را به اولدترافورد بازنگردانند، مهاجم به دنبال یک باشگاه جدید خواهد بود. انتظار می رود گرین وود تلاش کند تا تیم دیگری را در اروپا، خاورمیانه، سوپر لیگ چین یا در ایالات متحده پیدا کند.

گروه نرم افزاری ماهور

گفته می شود به دلیل دستمزد گرینوود، انتقال به لیگ برتر فوتبال در این مرحله بعید است. انتظار می‌رود که باشگاه‌ها تمایلی به صرف بخش زیادی از سقف دستمزد خود برای مهاجم نداشته باشند.

گرینوود در حال حاضر در منچستریونایتد حدود 75000 پوند در هفته حقوق می گیرد و اگر بخواهد با موفقیت یک باشگاه جدید خارج از لیگ برتر پیدا کند، ممکن است مجبور شود این مطالبات را کاهش دهد.

هنوز مشخص نیست که منچستریونایتد چه زمانی تصمیم نهایی را در مورد گرینوود خواهد گرفت. گفته می شود که کارکنان شیاطین سرخ بر سر این که آیا این مهاجم باید اجازه بازی مجدد برای این باشگاه را داشته باشد یا خیر، دچار اختلاف نظر شده است.

با این حال، گفته می شود که چندین نفر از اعضای تیم زنان باشگاه از احتمال بازگشت گرین وود به یونایتد “عمیقاً ناراحت” هستند.

تن هاخ برای اولین بار از زمان رفع اتهامات گرینوود با او در تماس بوده است. سرمربی اخیراً با مهاجم تماس گرفت تا وضعیت جسمی و روحی او را بررسی کند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا