آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گلایه اوسمار از روند نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس؛ کمی کُند بودیم

سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار با ذوب‌آهن اصفهان نسبت به آخرین وضعیت فنی تیمش توضیحاتی را ارائه کرد.

پرسپولیس باید فردا (چهارشنبه) آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن برگزار کند؛ آن‌هم در حالی‌که با توجه به نتایج به‌ثبت رسیده، سرخ‌پوشان پایتخت در صورت کسب پیروزی و یا شکست مقابل ذوب‌آهن، جایگاه‌شان در جدول تغییر نمی‌کند اما آن‌ها این فرصت را دارند تا با توجه به باخت سپاهان مقابل استقلال، از حریف اصفهانی در جدول فاصله گیرند و موقعیت خود در رتبه دوم جدول را تثبیت نمایند.

 

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. ویرا در کنار ارائه توضیحات خود پیرامون جدال با حریف اصفهانی، درباره عملکرد سرخ‌پوشان پایتخت در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه هم واکنش نشان داد و نسبت به کُندی روند فعالیت پرسپولیسی‌ها در بازار زمستانه گلایه کرد. سرمربی سرخ‌پوشان همچنین نسبت به عدم حضور علیرضا بیرانوند در بازی فردا هم واکنش نشان داد و در این‌باره توضیحاتی را ارائه نمود.

 

جدایی شهاب هم انتخاب شخصی خودش بود!

ویرا درباره رویارویی با ذوب‌آهن اصفهان، با اشاره به اهمیت 3 امتیاز مسابقه فردا برای سرخ‌پوشان پایتخت گفت: «خوشحالم که اینجا هستم. بازی فردا مثل بقیه بازی‌ها سخت است اما قدم خوبی در راه پیشرفت ماست. ساختار آن‌ها از ابتدای فصل همین بود و شکل بازی خودشان را حفظ کردند. ربیعی را می‌شناسم و کارش را خوب بلد است. رقابت نزدیکی خواهیم داشت و امیدواریم از فرصت‌ها استفاده کنیم. بازی مهمی برای پرسپولیس است اما سعی می‌کنیم پیروز شویم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد پرسپولیسی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه توضیح داد: «پنجره نقل‌وانتقالاتی برای شکل دادن به تیم‌هاست. ما چهار بازیکن از دست دادیم اما چند بازیکن هم جذب کردیم. نمی‌خواستیم عمری و سرلک جدا شوند. جدایی شهاب هم انتخاب شخصی خودش بود. به نبیل هم بابت تلاشش خسته نباشید می‌گویم اما او نتوانست خودش را با شرایط وقف دهد. ما در این پنجره کمی کند بودیم و نتوانستیم مهاجم مدنظرمان را جذب کنیم اما باید به دنبال جذب بازیکن آزاد برویم».

 

سعی کردیم به دروازه‌بان دوم‌مان اعتماد به نفس بدهیم

اوسمار ویرا نسبت به غیبت علیرضا بیرانوند در جدال با ذوب‌آهن اصفهان هم واکنش نشان داد و درباره عدم حضور دروازه‌بان شماره یک تیمش در بازی فردا گفت: «غیبت او در هر تیمی احساس خواهد شد. ما سعی کردیم به دروازه‌بان دوم‌مان اعتمادبه‌نفس بدهیم و همه تیم به او روحیه دادند. همیشه شانس‌های بزرگ در شرایط سخت به بازیکنان رو می‌کند». ویرا همچنین درباره عملکرد فنی ذوب‌آهن گفت: «به نیم‌فصل اول ذوب‌آهن که نگاه کردیم، متوجه شدیم این تیم فرم بازی‌اش را عوض نکرد. ما در چهار بازی اخیر این تیم را آنالیز کردیم. البته در همین حد توانستیم آنالیز کنیم و باید با این شرایط کار کنیم».

 

ویرا در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره احتمال حضور بازیکنان جدید پرسپولیس در ترکیب اصلی این تیم گفت: «به تمام بازیکنان جدید نیاز داریم و آماده بازی‌کردن هستند. ما در این سفر بعضی از بازیکنان جوانمان را داریم که در کنارمان هستند. غایب تیم ما برای فردا فقط علیرضا بیرانوند است».

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا