آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گل‌محمدی: من باید قهر و آشتی کنم تا چند نفر به خودشان بیایند!

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی مقابل پیکان تهران، پیروزی به‌دست آمده را به ستاره‌های مصدوم تیمش تقدیم کرد و درباره وضعیت مرتضی پورعلی‌گنجی توضیحاتی را ارائه نمود.

پرسپولیس توانست در یک بازی جذاب و پرهیجان و البته پرموقعیت، بردی 3 بر یک را مقابل پیکان تهران به‌دست آورد تا سرخ‌پوشان پایتخت با کسب پنجمین پیروزی در ششمین مسابقه در فصل جدید لیگ برتر، با 15 امتیاز بار دیگر صدرنشین لیگ بیست‌وسوم شوند. این پیروزی در حالی به‌دست آمد که 6 ستاره کلیدی پرسپولیس امشب در ترکیب اصلی این تیم حضور نداشتند اما با درخشش شهاب زاهدی و هت‌تریک او در گلزنی و نمایش خوب سروش رفیعی، برد مهم در قزوین مقابل پیکان به‌دست آمد.

 

یحیی گل‌محمدی که شادمان از پیروزی ارزشمند تیمش در خانه حریف بود، بعد از پایان مسابقه به سالن کنفرانس ورزشگاه سردار آزادگان قزوین رفت تا در جمع خبرنگاران درباره نتیجه به‌دست آمده در مسابقه امروز صحبت کند. گل‌محمدی با اشاره به کیفیت فنی تیم پیکان، از آن‌ها تمجید کرد و پیروزی به‌دست آمده برای تیمش در دیدار امروز را ماحصل تجربه بیشتر سرخ‌پوشان پایتخت نسبت به حریف هم‌استانی عنوان کرد. سرمربی پرسپولیس همچنین در صحبت‌هایش نسبت به هت‌تریک شهاب زاهدی هم واکنش نشان داد و از عملکرد درخشان او تعریف و تمجید کرد.

 

این بازیکنان شایسته تقدیر هستند

گل‌محمدی در آغاز صحبت‌هایش با قدردانی از هواداران تیم پرسپولیس در قزوین گفت: «قبل از هر چیز باید از میزبانی هیئت فوتبال قزوین تشکر کنم. همچنین از هواداران‌مان تشکر کنم که هیجان خاصی به بازی دادند و تشویق‌شان شور و اشتیاق خاصی به بازیکنان داد. بازی راحتی نبود. ما نیمه اول را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم، ولی بعد از آن پیکان بهتر بازی کرد و دو سه موقعیت گل هم داشت. حتی می‌توانستند نیمه اول برنده از زمین خارج شوند».

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرمربی پرسپولیس با اشاره به کیفیت فنی بالای تیم پیکان، درباره روند مسابقه امروز توضیح داد: «پیکان تیم شایسته‌ای است و در بازی امروز آن‌ها را با کیفیت دیدم. پیکانی‌ها نیمه دوم را هم خوب شروع کردند و به گل رسیدند، ولی به نظرم اسیر همکاری خوب بازیکنان ما شدند. بعد از گل خوردن تسلط خوبی بر بازی داشتیم و به خاطر فشار حملات‌مان حریف دچار اشتباه شد. بازی راحتی نبود. بچه‌ها نشان دادند که کیفیت خوبی دارند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم و برای‌شان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. این بازیکنان شایسته تقدیر هستند و همین که باعث خوشحالی هواداران می‌شوند همیشه باید مورد تکریم قرار بگیرند».

 

هنوز مصدومیت پورعلی‌گنجی را باور نداریم!

یحیی گل‌محمدی با گلایه از مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی واکنش نشان داد و گفت: «اولاً همه ما به خاطر اتفاقی که برای مرتضی افتاد متأسف هستیم. این برد را به مرتضی، یاسین سلمانی و دو سه بازیکن جوان‌مان تقدیم می‌کنیم. در هر صورت شوک خیلی بدی برای همه ما بود. شاید هنوز باور نداریم که این اتفاق برای پورعلی‌گنجی افتاده است و متأسفانه حتی یک عذرخواهی و دلجویی کوچک از فدراسیون ندیدیم. این بازیکن در تیم ملی کشورمان بازی کرد و این اتفاق افتاد، ولی متأسفانه ساده از کنار این قضیه گذشتند و حتی یک عذرخواهی کوچک هم نکردند».

 

گل‌محمدی درباره حضور پدیده جوان آکادمی پرسپولیس در ترکیب اصلی این تیم گفت: «امروز میلاد سورگی 90 دقیقه بازی کرد و مشخص است که وظیفه همه بازیکنان در بازی مشخص است. یک قالبی در تیم ما تعریف شده و همه وظایف خودشان را می‌دانند. بازی سختی برای او بود و امیدواریم که بازیکنان مصدوم‌مان هم برسند. شرایط سخت است، ولی همه ما یک تیم هستیم و یک هدف داریم و برای رسیدن به آن باید بجنگیم و تلاش کنیم. امیدوارم به این تیم اهمیت داده شود؛‌ همین!»

همچنان وعده‌های مدیران باشگاه عملی نشده است

سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره بازگشت او به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بعد از قهری که داشت، توضیح داد: «من بیشتر دوست دارم در مورد مسائل فنی صحبت کنم، ولی اتفاق خاصی در این چند روز نیفتاده و در حد داشتن 3-2 جلسه بوده است. در این چند روز اتفاقی عملی نشده است. همان‌طور که گفتم ما یک تیم کامل هستیم، متشکل از 26-25 بازیکن. همه ما هم برای یک هدف می‌جنگیم که آن‌هم شادی دل هواداران است. خیلی از مشکلات می‌تواند حل شود، با هدف و رویکردی که بچه‌ها دارند. آنهم این است که برای تیم باید جان بدهند و تلاش کنند. این رفاقت بین بازیکنان و هواداران باعث می‌شود خیلی از مشکلات را فراموش کنیم، ولی هر کسی که وارد زمین می‌شود صدِ خودش و تمام وجودش را می‌گذارد. این شاخصه تیم ماست».

 

گل‌محمدی درباره کیفیت چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و احتمال برگزاری مسابقات خانگی پرسپولیس در این ورزشگاه گفت: «اینکه ما ورزشگاه خوبی نداریم قطعاً روی کار تاکتیکی‌مان اثر منفی می‌گذارد، ولی خیلی دوست داشتیم که استادیومی باشد که چمن خوبی داشته باشد. به نظرم چمن کمی بلند بود، ولی از آزادی خیلی بهتر بود. البته جا دارد باز هم بهتر از این شود». یحیی گل‌محمدی همچنین درباره درخشش شهاب زاهدی و حضور نبیل باهویی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت گفت: «مشخص نیست که باهویی و زاهدی با هم بازی کنند یا کدام یک بازی کند. بستگی به شرایط بازیکنان دارد. امروز هم اتفاق خوبی برای شهاب افتاد و سه گل زد. به نظرم این اتفاق می‌تواند در ادامه خیلی روی روحیه و روند گلزنی‌اش تأثیر بگذارد. بازیکنان دیگر هم خیلی زحمت کشیدند تا او سه گل بزند».

 

اگر لازم باشد، بازهم قهر می‌کنم!

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت درباره حضور پرسپولیس در کورس قهرمانی لیگ بیست‌وسوم در کنار تیم‌های استقلال و سپاهان گفت: «ما یک تیم هستیم. تیم فقط بازیکنان و مربیان نیستند. باشگاه و مدیریت باید کمک کند و هرکسی باید وظیفه‌اش را به بهترین شکل انجام دهد. ما انتظار زیادی نداریم و فقط انتظار داریم نسبت به قول‌شان متعهد باشند. من باید اعتبار خودم را بگذارم و شخصیتم را کوچک کنم و قهر و آشتی کنم تا چند نفر به خودشان بیایند. اگر لازم باشد باز هم این کار را می‌کنم. ما نیاز به توجه داریم و باید این اتفاق رخ دهد».

 

یحیی گل‌محمدی با اشاره به درخواست بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس از مدیریت باشگاه توضیح داد: «کسی خارج از قراردادش پولی نخواسته است. سقف قرارداد بازیکنان ما را ببینید چقدر با تیم‌های دیگر فرق دارد. این پاداش‌ها به خاطر قهرمانی فصل قبل فعال شده‌اند. نمی‌خواهم بحث را به مسائل مالی بکشانم. انصافا شرایط مالی جامعه را درک می‌کنیم اما بحث این است که ما هم برای شادی دل مردم زحمت می‌کشیم. آنها از ما انتظار دارند و ما هم انتظار داریم تعهداتمان برآورده شود».

باید به سپاهان کمک شود تا با جذب بازیکنان بهتر قهرمان آسیا شود!

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا او بدون قرارداد به قزوین آمده، گفت: «من قهر نکردم، فسخ کردم. هنوز هیات‌مدیره پس از جلسه چیزی به من اعلام نکرده است. همه بازیکنان ما مشکل دارند تا ذهن‌شان آرام شود. ما فقط می‌خواهیم به تعهدات عمل شود. باید در مسیر موفقیت کنار هم باشیم اما چیزی که می‌بینیم اینگونه نیست». سرمربی پرسپولیس درباره جذب مهاجمان سابق این تیم توسط باشگاه سپاهان گفت: «سپاهان کار درستی انجام داد و هزینه کرد و گرفت. من مشکلی با این قضیه ندارم و کار حرفه‌ای انجام دادند. امکانات و پول دارند و شرایط جذب بازیکن را فراهم می‌کنند. من می‌گویم باید به سپاهان کمک شود تا بازیکنان بهتر هم جذب کند تا بتواند قهرمان آسیا شود. فیرپلی مالی یعنی این. کسی که می‌تواند از منابع درآمدزایی استفاده کند، باید همین روند را پیش برود. به نظرم با این قوانین دست و پا گیر، تیم‌های ایرانی مقابل تیم‌های آسیایی تضعیف شدند. باید بتوانیم بازیکن چند میلیون دلاری جذب کنیم».

 

یحیی گل‌محمدی در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به تمایل عیسی آل‌کثیر به ادامه همکاری با پرسپولیس گفت: «عیسی بعد از پایان قراردادش دوست داشت بماند اما باشگاه اجازه نداد یا شاید اتفاق خاصی افتاد که نتوانستیم او را نگه داریم. من روی او نظر مثبتی داشتم و در این مقطع می‌توانست به ما کمک کند. در کل به نظرم شرایط باید فراهم می‌شد که عیسی حفظ شود اما نشد».

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا