آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آرتتا شخصا این ستاره را از گواردیولا دزدید

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، نقش مهمی در متقاعد کردن دکلان رایس برای پیوستن به این تیم ایفا کرده است.

به نظر می‌رسد که بحث پیوستن دکلان رایس به آرسنال نهایی شده و این بازیکن به زودی قراردادش را با این باشگاه به امضا خواهد رساند.

 

آرتتا تاکید زیادی روی جذب این بازیکن داشت و با وجود این که دو پیشنهاد آرسنال از سوی مدیران وستهم رد شد اما او همچنان از مدیران این باشگاه خواست که پیشنهاد بهتری ارائه کنند.

 

ورود منچسترسیتی به این رقابت و ارائه پیشنهاد از سوی این باشگاه برای جذب این بازیکن باعث نگرانی بسیاری از مدیران آرسنال شد اما او حتی در آن شرایط هم کاملا آرام بود و از جذب ستاره مدنظرش اطمینان داشت.

گروه نرم افزاری ماهور

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، در این باره می‌گوید: «حتی در ساعات مهم و حیاتی که سیتی پیشنهادی رسمی برای جذب رایس ثبت کرده بود و به نظر می‌رسید که شرایط سخت و پر تنشی برای مذاکرات پیش روی آرسنال است، باز هم آرتتا آرام بود.

 

او در تمامی این ساعات اطمینان داشت که رایس به تیم او اضافه خواهد شد. این مربی اسپانیایی شخصا با رایس صحبت می‌کرد و به او توضیح می‌داد که پروژه این تیم تا چه حد برای او عالی است. این پروزه بلندپروازانه برای آینده این بازیکن فوق العاده است و می‌تواند شرایط او را بهتر کند.

 

او در کنار مدیر این باشگاه کاری باورنکردنی را به انجام رساندند و به زودی نتیجه این کار را با نهایی شدن انتقال رایس به آرسنال خواهند دید.»

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا