آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اروپا: ال‌کلاسیکو برای گولر

روزنامه‌های ورزشی اروپا را در ورزش نیوز بخوانید.

علاقه یوونتوس به دومنیکو براردی، رقابت تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید برای خرید آردا گولر و صعود تیم ملی اسپانیا به نیمه نهایی یورو زیر 21 سال  تیتر امروز روزنامه‌های ورزشی اروپا (یکشنبه 2 جولای 2023) بود.

عناوین اصلی روزنامه های امروز اسپانیا را می‌خوانید: 

مارکا موفقیت تیم ملی فوتبال زیر 21 سال و تیم ملی بسکتبال اسپانیا را کنار هم روی جلد با تیتر “پسران طلایی” کار کرده است.

گروه نرم افزاری ماهور

روزنامه آ.اس با عنوان “گنج آسمانی” برای قهرمانی تیم ملی بسکتبال اسپانیا در جام جهانی زیر 19 سال با برتری 83-51 برابر ترکیه اشاره دارد.

بالای صفحه هم از تیتر “گل المپیک” استفاده شده که به برتری 2-1 اسپانیا مقابل سوئیس در یک چهارم نهایی مسابقات زیر 21 سال یورو توجه دارد. اسپانیا با صعود نیمه نهایی جواز المپیک پاریس را دریافت کرد.

موندو دپورتیوو عکسی از آردا گولر و جام قهرمانی در دستانش منتشر کرده و از تیتر “ال‌کلاسیکو توسط گولر” استفاده کرده است.

روی جلد امروز اسپورت تیتر “ویتور روکه، آماده موفقیت است.” به چشم می‌خورد. این روزنامه در توضیح تیترش می‌نویسد:”مهاجم جوان برزیلی با بارسا توافق کرده و در باشگاه بارسا او را به عنوان یکی از مهره های بزرگ برای آینده نزدیک در اختیار دارند.”

همچنین دیده می‌شود که این روزنامه مدعی شد آردا گولر، یکی از جواهرات بازار نقل و انتقالات، توسط رئال مادرید نیز دنبال می شود و این باشگاه می‌خواهد همانند بارسا پیشنهادی برای جذب پدیده فنرباغچه ارسال کند.

دیگر تیتر این روزنامه به صعود تیم ملی اسپانیا به نیمه نهایی زیر 21 ساله‌های اروپا پس از پیروزی مقابل سوئیس اختصاص دارد.

عناوین اصلی روزنامه های امروز ایتالیا را می‌خوانید:

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت عکس دومنیکو براردی را برای تیتر یک انتخاب کرده است:”براردی، صاعقه یووه. جونتولی قوی شروع می کند: او مهاجم می‌خواهد. براردی بازیکنی است که توسط مدیر ورزشی جدید یووه به جای دی‌ماریا انتخاب شده است. جونتولی به زودی با پوگبا ملاقات خواهد کرد.”

روی صفحه فضایی برای نقل و انتقالات اینتر وجود دارد:”بروزوویچ در عربستان با تخفیف (18 میلیون یورو)، اکنون فضا برای اونانا.”

درگذشت وینچنزو دامیکو، اسطوره لاتزیو در پایین صفحه با این تیتر بازتاب داده شد:”نابغه‌ای که لاتزیو را در دل داشت. وینچنزو دامیکو: 19‌54-‌20‌23″

تیتر یک کوریره دلو اسپورت یک خبر نقل و انتقالاتی قابل توجه دارد:”چلسی دوشان را می‌خواهد. “پوچتینو” ولاهوویچ را می‌خواهد، اما 60 میلیون برای یووه کافی نیست. باشگاه‌های لیگ برتری برای کیه‌زا هم فشار می‌آورند، جونتولی در راس کار است. بیانکونری آماده بررسی پیشنهادات برای این دو مهاجم است: آن‌ها قیمت‌ هر کدام از این بازیکنان را بیش از 70 میلیون یورو تعیین کردند. مدیر ورزشی جدید و ماننا آماده پرواز به لندن هستند.”

درگذشت دامیکو با این تیتر دیده می‌شود:” “وینس” که باعث شد توپ آواز بخواند. خداحافظ وینچنزو دامیکو، اسطوره دنیای لاتزیو: او 68 ساله بود.”

این روزنامه تایید کرد که مارسلو بروزوویچ راهی النصر شده است:”نقطه عطف بروزوویچ، او به النصر خواهد رفت. حالا جایی برای فراتسی وجود دارد. اینتر پیشنهاد عربستان را پذیرفت: 17.5 میلیون به اضافه پاداش. بازیکن کروات 24 میلیون در هر فصل می‌گیرد. ماروتا سعی می‌کند با ساسولو توافق کند.”

 

همچنین پیشنهاد از عربستان سعودی برای جانلوئیجی بوفون هم در پایین صفحه به چشم می‌خورد:”بوفون بین خداحافظی و 30 میلیون یورو مانده است. جیجی در سن 45 و نیم سالگی خود را در مقابل شگفت انگیزترین دوراهی می‌بیند. عربستان او را با یک پیشنهاد بزرگ وسوسه می‌کند. این دروازه بان تصمیم می‌گیرد: او تا سال 2024 با پارما قرارداد دارد، اما ممکن است تصمیم بگیرد فوتبال را ترک کند.”

روزنامه توتو اسپورت اینطور عنوان کرده که کریستیانو جونتولی در یوونتوس نقش مهمی را برعهده دارد:”ارزش افزوده جونتولی. تمام پشت صحنه وظایف مدیر ورزشی جدید یووه. جدای از بازار نقل و انتقالات، باشگاه برای انتخاب با کادر پزشکی و مربیگری نیز روی او حساب می‌کند.”

درباره تیموتی وه‌آ خرید جدید یوونتوس هم می‌خوانیم:”اشتیاق وه‌‌آ: “یووه، یک افتخار” وینگر آمریکایی قراردادی 5 ساله امضا کرد، او شماره 22 را خواهد پوشید:”پدرم ژرژ طرفدار بیانکونری است، او مرا به اینجا سوق داد.”

درگذشت وینچنزو دامیکو هم در ستون بازتاب داده شده است:”دامیکو: 1954-2023. خلاقیت، سرگرمی، اسکودتو با لاتزیو. خداحافظ وینچنزو.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا