آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اروپا: آردا گولر بارسا را می‌خواهد

روزنامه‌های ورزشی اروپا را در ورزش نیوز بخوانید.

اقدام مهم میلان برای خرید داویده فراتزی و علاقه آردا گولر برای پیوستن به بارسلونا، تیتر امروز روزنامه‌های ورزشی اروپا (سه‌شنبه 4 جولای 2023) بود.

عناوین اصلی روزنامه های امروز اسپانیا را می‌خوانید: 

روزنامه آ.اس تصویر وینیسیوس جونیور را با لباس فوتبال آمریکایی منتشر کرده و با تیتر “سپر کهکشانی” به شرایط جدید قرارداد او اشاره کرده است. رئال این بازیکن را تا سال 2027 حفظ می‌کند و با بند فسخ قرارداد یک میلیارد یورویی مانع از جدایی ستاره برزیلی می‌شود.

گروه نرم افزاری ماهور

روزنامه موندو دپورتیوو تیتر یک امروزش را به هدف جدید ژاوی هرناندز برای بارسلونا اختصاص داده است: “ژاوی عاشق رومئو است.”

بالای صفحه عکس آرتور ملو بازیکن سابق بارسا به مناسبت گفتگوی اختصاصی او با این روزنامه با تیتر “من از زمانی که به بارسا رسیدم بهتر هستم” به چشم می‎‌خورد.

“آردا گولر بارسا را می‌خواهد” عنوان بزرگ روی جلد امروز اسپورت است. این روزنامه توضیح می‌دهد این بازیکن ترکیه ای در مورد قصد خود برای تبدیل شدن به بازیکن جدید بارسلونا در آینده واضح است و مدیران بارسا در حال حاضر منتظر “بله” قطعی هستند. مناسب ترین گزینه ماندن گولر حداقل تا ژانویه در فنرباغچه خواهد بود.

 

وضعیت کلمنت لنگله، بازیکن بارسا که فصل گذشته به صورت قرضی در تاتنهام بازی کرده و قطعا با انتقالی 5 میلیون یورویی می تواند بماند نیز خبرساز است. مذاکرات بین دو باشگاه در حال پیشرفت است و انتظار می رود در روزهای آینده به نتیجه برسد.

 

“والورده از شر شکایت خلاص شد” یکی دیگر از اخباری است که روی صفحه اول اسپورت دیده می‌شود و آن این است که هافبک رئال مادرید به دلیل درگیری با بائنا که در آخرین روزهای لالیگا رخ داد، بدون محرومیت باقی ماند.

عناوین اصلی روزنامه های امروز ایتالیا را می‌خوانید:

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از تیتر “بالاترین درجه برای فراتسی” به عنوان بزرگترین عنوان روی جلد امروز استفاده کرده است. این روزنامه تایید کرد امروز ملاقات بین فورلانی از میلان و کارنوالی از ساسولو برای بررسی احتمال انتقال این بازیکن برگزار می‌شود. با این حال، روسونری نمی خواهد زیاده روی کند.

 

درباره نقل و انتقالات اینتر هم عنوان “اینتر به دنبال سامارزیچ می‌رود” به چشم می‌خورد. در توضیح این تیتر آمده که این باشگاه پس از فروش مارسلو بروزوویچ و آندره اونانا برای به دست آوردن پول نقد، به دنبال بازیکن جوان اودینزه است.

“ماموریت بیگ روم” تیتر یک امروز کوریره دلو اسپورت است. در توضیح تیتر نوشته شده است:”اینتر، یووه، رم و میلان: همه چیز در لندن اتفاق می افتد. آئوسیلیو به چلسی می‌رود و به دنبال توافق برای لوکاکو است. انگلستان پایگاه سایر عملیات‌ها نیز می‌شود. 

جونتولی برچسب‌های قیمت را برای کیه‌زا، ولاهوویچ و زکریا تعیین می‌کند. خانواده فریدکین برای اسکاماکا تلاش می‌کنند. پیولی منتظر امضای پولیشیچ.”

 

پایین تیتر اصلی، عنوان “اوسی خودش را کنار کشید” که به آینده ویکتور اوسیمن ارتباط دارد. در توضیح تیتر نوشته شده:”اعلان عشق به ناپل و پایان جنگ مناقصه: “جای بهتری وجود ندارد.”

پایین صفحه هم تیتری دیده می‌شود که خبر می‌دهد اتفاق جالبی در داور فصل آینده سری A رخ می‌دهد:”نقطه عطف داوری، صدای VAR در تلویزیون.

رسمی است: از ابتدای فصل ضبط دیالوگ هایی در مورد حوادث قابل بحث پخش می‌شود.”

توتو اسپورت تایید می‌کند که یوونتوس به جای فروش فدریکو کیه‌زا و دوشان ولاهوویچ در نظر دارد رابطه این بازیکنان با مکس آلگری را بهبود ببخشد:”صلح اجباری، اولین ماموریت جونتولی: ترمیم پیوند شکسته بین آلگری، کیه‌زا و ولاهوویچ. مدیر جدید ورزشی با اولویت‌های یووه در ذهن خود به کونتیناسا می‌رسد: بازار نقل و انتقالات فقط در مورد خریدها نیست…”

بالای صفحه تیتر “تورینو برای بکائو گام برداشت و از آتالانتا سبقت گرفت. پیشنهاد به اودینزه برای این مدافع به 7 میلیون یورو افزایش یافت. فریولی‌ها 10 میلیون می‌خواهند، معامله می‌تواند روی 9 میلیون بسته شود.” دیده می‌شود.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا