آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبنتایج زنده
موضوعات داغ

روزنامه‌های اروپا: رئال گولر را از بارسا هایجک کرد

روزنامه‌های ورزشی اروپا را در ورزش نیوز بخوانید.

قطعی شدن انتقال داویده فراتسی به اینتر، نزدیک شدن آردا گولر به رئال مادرید و علاقه رم برای جذب مهدی طارمی تیتر امروز روزنامه‌های ورزشی اروپا (چهارشنبه 5 جولای 2023) بود.

عناوین اصلی روزنامه های امروز اسپانیا را می‌خوانید: 

روزنامه مارکا برای کری خوانی کوچک با نشریات بارسایی از تیتر “مادرید گولر را از بارسا گرفت” روی صفحه اول امروزش کار کرده است.

گروه نرم افزاری ماهور

روزنامه آ.اس تصویری از گولر با پیراهن سفید رنگ فنرباغچه منتشر کرده و تیتر بزرگ “گولر رئال مادرید را انتخاب می‌کند” زیر آن به چشم می‌خورد.

روزنامه موندو دپورتیوو بخش عمده‌ای از صفحه اول امروزش را به خرید جدید بارسلونا اختصاص داده و از تیتر “ویتور روکه اوکی است” استفاده کرد.

“پیشنهاد مادرید برای گولر” تیتر بزرگ صفحه اول روزنامه اسپورت است. بازیکن ترکیه‌ای در مسیر بارسا قرار داشت، باشگاهی که به شدت روی او سرمایه گذاری کرده بود، اما اکنون این رئال مادرید است که پیشنهاد بهتری در دست دارد. تیم فلورنتینو پرز روز سه شنبه پیشنهادی را برای بازیکن ترکیه‌ای ارائه کرد و حالا آردا گولر تمایل بیشتری به حضور در سانتیاگو برنابئو دارد.

 

معرفی لوئیز انریکه به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن نیز روی جلد امروز است. مربی‌ای که قصد دارد رختکن تیم پاریسی متحول کند و ناصر الخلیفی برایش تلاش زیادی کرده است.

عناوین اصلی روزنامه های ایتالیا را می‌خوانید: 

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از تیتر “فراتسی: اینتر به هدف زد. پس از تورام، هدف دیگری به دست آمد.” برای نقل و انتقالات اینتر استفاده کرده است.

 

همچنین وضعیت بازیکنان مدنظر مکس آلگری هم بررسی شده است:”یووه، آلگری و جونتولی موافقند: آنها به میلینکوویچ نیاز دارند. براردی نیز در لیست مربی و مدیران قرار دارد.”

“فراتسی، اینتری است” به عنوان تیتر یک روزنامه کوریره دلو اسپورت انتخاب شده است. در توضیح تیتر آمده است: “انتقال قرضی با تعهد خرید و قرارداد تا سال 2028: رم 30 درصد دریافت می کند. معامله با ساسولو انجام شد: 25 میلیون به علاوه مولاتیری جوان.”

 

بالای صفحه به زمان برگزاری قرعه کشی سری آ اشاره شده است:”شکار برای گرفتن قهرمانی ناپولی آغاز می شود. سری آ جدید متولد شد، تقویم امروز تنظیم می‌شود.”

 

نکته جالب میان عناوین امروز این روزنامه، وضعیت مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو است. پایین صفحه درباره اهداف نقل و انتقالاتی ژوزه مورینیو این تیتر به چشم می‌خورد:”خط حمله رم، طارمی هم در لیست حضور دارد.”

روزنامه توتو اسپورت با تیتر “فهرست را خالی کنید” از برنامه‌های مکس آلگری در تابستان امسال پرده برداشته است:“توافق جونتولی و آلگری: از بونوچی تا چهره های ناخواسته، اولویت های یووه در اینجا آمده است. کاپیتان سابق یک موضوع بحث برانگیز است. همچنین آرتور (فروش الزامی برای زکریا، مک‌کنی و الکس ساندرو) در خطر تبدیل شدن به یک مشکل است. اما مدیر فنی جدید و مربی مصمم هستند که این بازیکنان را می‎‌فروشند. ولاهوویچ و کیه‌‍‌زا فقط در صورتی که جایگزین هایی با همان استاندارد وجود داشته باشد، خارج می شوند.”

 

به انتقال داویده فراتسی روی جلد این روزنامه هم توجه شده است:”فراتسی به اینتر می رود! توافق با ساسولو، خریدی دیگری بعد از تورام. این هافبک به صورت قرضی با بند خرید اجباری 25 میلیون یورویی به اضافه پاداش منتقل شد.”

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا