آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اروپا: دیوانه‌های گولر

روزنامه‌های ورزشی اروپا را در ورزش نیوز بخوانید.

تمدید قرارداد آدریان رابیو با یوونتوس، جدی شدن انتقال بروزوویچ به بارسلونا و رقابت باشگاه‌های بزرگ اروپا برای جذب پدیده فوتبال ترکیه تیتر امروز روزنامه‌های ورزشی اروپا (چهارشنبه 28 ژوئن 2023) بود.

عناوین اصلی روزنامه های امروز اسپانیا را می‌خوانید: 

مارکا تیتر یک امروز را به ادواردو کاماوینگا اختصاص داده است. تیتر “زره به دور کاماوینگا” به توافق این بازیکن و رئال مادرید برای امضای قرارداد جدید اشاره دارد. رئال بند فسخ 700 میلیون یورویی این بازیکن را به یک میلیارد افزایش می‌دهد و او تا سال 2028 به کهکشانی‌ها متعهد می‌شود.

گروه نرم افزاری ماهور

تصویر آردا گولر ترکیه‌ای روی جلد امروز آ.اس با تیتر “دیوانه‌های گولر” چاپ شده است. این روزنامه اشاره می‌کند باشگاه‌های بزرگ اروپا از جمله رئال مادرید، سویا، بارسلونا از لالیگا و همچنین دورتموند، منچستریونایتد، میلان و پاری سن ژرمن خواهان جذب این پدیده 18 ساله هستند.

موندو دپورتیوو تصویری از بازیکن جوان رئال وایادولید با این تیتر منتشر کرده است: “ایوان فرسندا، گزینه جانبی.” این روزنامه خبر می‌دهد باشگاه بارسلونا بازیکن 18 ساله را به عنوان یک گزینه احتمالی زیر نظر دارد.

روی جلد اصلی امروز اسپورت می‌خوانیم: “بروزویچ در را باز می‌کند“. این روزنامه تایید کرده هافبک اینتر با النصر به توافق مالی نرسید و مذاکرات با بارسا را از سر گرفت. مشکل بارسا توافق در انتقال با اینتر است که 23 میلیون یورو برای جدایی این بازیکن درخواست می‌کند.

عناوین اصلی روزنامه های ایتالیا را می‌خوانید: 

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت عکس مارکوس تورام با پیراهن اینتر را در صفحه اول با تیتر “نام من گل است” چاپ کرده است.

 

در گوشه بالای صفحه عکس کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی سابق ناپولی و جدید یوونتوس‌، با عنوان “رابیو می‌ماند، جونتولی نزدیک است” به چشم می‌خورد.

همچنین تیتری برای آندره‌آ پیرلو سرمربی جدید سمپدوریا وجود دارد: “پیرلو را دوباره امتحان کنید. از سری B مجدداً راه‌اندازی می‌شود تا سمپدوریا را برگرداند.”

در نسخه امروز کوریره دلو اسپورت تمدید قرارداد رابیو در تیتر یک چاپ شده است: “یووه انجام داد.”

 

در فضای پایین برای بازار ناپولی این عنوان دیده می‌شود: “توسارت، نام کوچک گارسیا. ما در حال کار روی مبادله با دمه هستیم.”

در مرکز صفحه، فضایی برای بازار نقل و انتقالات اینتر هم وجود دارد: “تورام در خانه اینتر. بروزوویچ اعراب را منجمد کرد.”

همچنین عکس ژوزه مورینیو با این تیتر درباره محرومیت او از سوی یوفا چاپ شده است: “مو بهانه‌ای ندارد و جریمه را می‌کند.”

تیتر یک توتو اسپورت در صفحه اول نسخه امروز به یوونتوس اختصاص دارد: “در افتتاحیه بازار نقل و انتقالات یوونتوس: قلب رابیو. رضایت وه‌آ. این یک اولتیماتوم برای جونتولی است.”

 

در فضای پایین صفحه برای ماجراجویی جدید آندره‌آ پیرلو این عنوان انتخاب شده است: “سمپدوریا، امتحان جدید برای استاد.”

روزنامه ایل ‌رومانیستا تصویری از مشتان گره‌کرده ژوزه مورینیو چاپ کرده و تایید می‌کند: “هیچ بهانه‌ای در کار نیست.” این روزنامه هم تایید می‌کند که سرمربی ایتالیایی توجیهی برای اتفاقات دیدار با مونزا ندارد.

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا