آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اروپا: گوندوگان خریده شد

صفحات اول روزنامه‌های ورزشی اروپا را در ورزش نیوز بخوانید.

قطعی شدن پیوستن گوندوگان به بارسلونا، انتقال احتمالی تونالی به نیوکاسل و محرومیت مورینیو تیتر امروز روزنامه‌های ورزشی اروپا (سه‌شنبه 20 ژوئن 2023) بود.

عناوین اصلی روزنامه ‌های اسپانیا را می‌ خوانید: 

روزنامه مارکا تیتر یک امروزش را به قابلیت‌های جدید ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پس از بازسازی اختصاص داده است. “نمایش برنابئو” تیتری است که اشاره می‌کند این ورزشگاه می‌تواند میزبان رویدادهایی همچون تنیس، کنسرت، فوتبال آمریکایی، بسکتبال و حتی برپایی کنسرت باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

“هت تریک بازی‌سازها” روی جلد روزنامه آ.اس چاپ شده است. این روزنامه با انتشار تصاویر دنی سبایوس، تونی کروس و لوکا مودریچ این سه بازیکن را به عنوان طراحان خط میانی رئال مادرید در فصل پیش رو معرفی کرده است.

روزنامه موندو دپورتیوو از جذب ایلکای گوندوگان اطمینان دارد و با انتشار عکس این بازیکن با پیراهن بارسلونا تیتر “گوندوگان خریده شد” را انتخاب کرده است.

“گوندوگان: بله” تیتر امروز روزنامه اسپورت است. در توضیح این تیتر روزنامه اسپانیایی یادآورد شد: “هافبک آلمانی پیشنهاد سیتی را رد کرد و برای سه فصل آینده با بارسا امضا خواهد کرد. متئو آلمانی آخرین جزئیات را با کاپیتان سیتی و اطرافیانش در سفر برق آسا به مونیخ بست.”

علاوه بر این، لوئیس انریکه، نیمار را در اختیار دارد، لنگله به تاتنهام بسیار نزدیک است، رئال مادرید قرارداد کروس را برای یک سال تمدید می‌کند هم دیگر عناوینی هستند که روی جلد این روزنامه به چشم می‌خورد.

گاتزتا دلو اسپورت در تیتر اصلی اش از جدایی تونالی و احتمال پیوستن روملو لوکاکو و داوید فراتزی به میلان خبر داده است. همچنین این نشریه خبر داد که یوونتوس آماده به خدمت گرفتن سرگئی میلینکووویچ ساویچ، ستاره لاتزیو است.

“تونالی: لیگ برتر!” روی صفحه اول کوریره دلو اسپورت این تیتر به چشم می‌خورد. در توضیح آن اینطور آمده است:”نیوکاسل هافبک میلان را راضی کرد و با 80 میلیون، باشگاه را نیز متقاعد می کند.”

فضا برای بازار نقل و انتقالات ناپولی نیز وجود دارد: “ناپولی تئون کوپماینرز را انتخاب می کند. اگر زیلینسکی برود، بازیکن هلندی آنجاست.”

در وسط صفحه، محرومیت مورینیو هم چاپ شده است: “به دلیل توهین به تیلور، داور فینال لیگ اروپا: یوفا مورینیو را محروم کرد: 4 جلسه استراحت.”

توتو اسپورت گفتگو با تاردلی، بازیکن سابق یوونتوس را روی جلد برده است:”جونتولی، ماروتای دیگری است”.

در بالای صفحه به پیشنهاد نیوکاسل برای تونالی اشاره شده است:”تونالی به نیوکاسل! میلان به دنبال فراتسی”.

رد درخواست تجدید نظر ژوزه مورینیو روی جلد این روزنامه هم به چشم می‌خورد:”نیش یوفا به مورینیو: 4 جلسه محرومیت”.

نشریه ایل رومانیستا انتقال ایوان اندیکا به رم را روی جلد برده است و همچنین از یوفا به دلیل محرومیت 4 جلسه‌ای برای ژوزه مورینیو انتقاد کرده است.

67 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا