آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

یحیی به دنبال انتخاب ترکیب برنده؛ نیمکت‌نشینی زاهدی تمدید می‌شود؟

بعد از پذیرش 3 تساوی پیاپی، یحیی گل‌محمدی در آستانه یکی از مهم‌ترین دیدارهای فصل برای پرسپولیس به دنبال تغییر و تحولات در ترکیب تیمش است.

پرسپولیسی‌ها در 14 روز گذشته شرایط ویژه‌ای را پشت سر گذاشته‌اند؛ به‌طوری‌که آن‌ها در لیگ برتر در 2 مسابقه پیاپی برابر تیم‌های ملوان بندرانزلی و صنعت‌نفت آبادان متوقف شدند و در لیگ قهرمانان آسیا هم با تساوی مقابل استقلال تاجیکستان شانس افزایش امیدشان در مسیر صعود به مرحله حذفی را از دست دادند. دوری از صدر جدول و کم‌رنگ شدن شانس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بعد از پذیرش 3 تساوی پیاپی باعث شده تا انتقاداتی نسبت به عملکرد فنی بازیکنان پرسپولیس و البته یحیی گل‌محمدی و کادرفنی سرخ‌ها وارد شود.

 

سرخ‌پوشان پایتخت که برای کاهش فاصله‌شان با صدر جدول راهی جز کسب پیروزی در هفته دهم لیگ برتر ندارند، امروز (یکشنبه) در آخرین و حساس‌ترین تقابل هفته دهم لیگ برتر باید به مصاف سپاهان اصفهان بروند؛ تیمی که در جدال قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا توانست 9 گل به‌ثمر برساند و توقف برابر نساجی و شکست مقابل ملوان را به‌دست فراموشی سپرد. یحیی گل‌محمدی برای مسابقه امروز به جز یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی که دچار مصدومیت طولانی‌مدتی شده‌اند و وحید امیری که در بازگشت دوباره‌اش به مستطیل سبز، آسیب دید و از فهرست سرخ‌ها دور شد، سایر بازیکنان خود را در دسترس دارد و می‌تواند براساس تفکرات خود ترکیب موردنظرش را برای جدال با حریف اصفهانی چینش کند.

 

اسماعیلی‌فر مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود؟

علیرضا بیرانوند بعد از 2 بازی پیاپی ناکامی در ثبت کلین‌شیت در لیگ برتر و جام حذفی به دنبال درخشش برابر سپاهان است تا بتواند در صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در لیگ بیست‌وسوم، هم‌قدم با حسین حسینی کارش را پیش ببرد. در قلب خط دفاعی با توجه به مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی، به نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی تغییری ایجاد نخواهد کرد و به زوج گیورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان میدان می‌دهد. دانیال اسماعیلی‌فر بعد از عدم حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در نبرد با استقلال تاجیکستان، احتمالاً امروز برابر تیم سابق خود به ترکیب سرخ‌ها بازخواهد گشت و جانشین وحدت هنانوف می‌شود و در سمت چپ هم به نظر می‌آید که با توجه به تداوم مصدومیت وحید امیری، همچنان علی نعمتی گزینه محبوب یحیی گل‌محمدی باشد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

سپاهانی‌های سابق در خط هافبک به صف می‌شوند!

میلاد سرلک دیگر بازیکنی است که در مقایسه با دیدار قبلی احتمالاً به ترکیب اصلی سرخ‌ها بازخواهد گشت و به جای مسعود ریگی در ترکیب اصلی پرسپولیس جای خواهد گرفت. زوج سرلک، احتمالاً سروش رفیعی خواهد بود تا دو سپاهانیِ سابق در قلب خط هافبک پرسپولیس برابر طلایی‌پوشان در اصفهان به میدان بروند. با توجه به عملکرد فنی سعید صادقی و مهدی ترابی، این دو بازیکن احتمالاً در نقش وینگر چپ‌وراست کار خود را در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت پیش خواهند برد و جایگاه‌شان در ترکیب اصلی پرسپولیس محفوظ به نظر می‌آید.

و اعتماد دوباره به باهویی؟

محمد عمری در جدال با استقلال تاجیکستان روز پرنوسانی را داشت و نتوانست گره از کار خط حمله سرخ‌ها باز کند اما به نظر می‌آید که بازهم یحیی گل‌محمدی قصد دارد به این بازیکن جوان اعتماد کند. جالب آنکه در حالی‌که تصور می‌شد برای جدال با سپاهان اصفهان، شهاب زاهدی به ترکیب پرسپولیس بازگردد اما از اردوی سرخ‌ها خبر می‌رسد که همچنان گل‌محمدی به دنبال اعتماد به نبیل باهویی است و امید دارد که مهاجم سوئدی بتواند گره‌گشای خط حمله تیمش باشد و برای پرسپولیسی‌ها گل بزند. با این اوصاف، احتمالاً به مانند دیدار با استقلال تاجیکستان، بازهم زوج عمری-باهویی در خط حمله پرسپولیس به میدان خواهند رفت!

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان 

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و نبیل باهویی

44 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا