آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

یحیی و دردسر انتخاب ترکیب؛ از غیبت دو ملی‌پوش تا بازگشت یار محبوبِ گل‌محمدی؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در اندیشه انتخاب بهترین ترکیب ممکن برای رویارویی با گل‌گهر سیرجان است.

پرسپولیس در آخرین تقابل هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران باید امشب (یکشنبه) از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف گل‌گهر سیرجان برود. سرخ‌پوشان پایتخت که برای حفظ موقعیت خود در کورس مدعیان و رسیدن به صدر جدول، نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز دارند، در مسابقه قبلی‌شان برابر الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا نمایش تهاجمی داشتند و امید دارند که بتوانند این نمایش را امشب مقابل گل‌گهر سیرجان تکرار کنند.

 

یحیی گل‌محمدی در حالی به دنبال انتخاب ترکیب 11 نفره تیمش برای مصاف با گل‌گهر است که او چندین دغدغه مهم دارد. چالش بزرگ گل‌محمدی، عدم حضور وحید امیری و مهدی ترابی در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس پیش از دیدار با حریف سیرجانی است تا مشخص شود که این دو ستاره کلیدی برای دومین بازی پیاپی قادر به همراهی سرخ‌پوشان پایتخت نیستند و همچنین نبیل باهویی هم هنوز نتوانسته مهیای حضور در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان پایتخت شود. در طرف مقابل، بازگشت میلاد سرلک به فهرست سرخ‌ها باعث شده تا در خط هافبک، سرمربی پرسپولیس دردسر شیرینی داشته باشد.

 

علاقه ویژه گل‌محمدی به خط دفاعی تیمش!

علیرضا بیرانوند برای رسیدن به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در لیگ بیست‌وسوم و رقابت پایاپای با حسین حسینی، نیاز مبرمی به درخشش در مسابقه امشب مقابل گل‌گهر سیرجان دارد. در خط دفاعی، به نظر می‌رسد که سریال نیمکت‌نشینی‌های گیورگی گولسیانی ادامه خواهد داشت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بازهم یحیی گل‌محمدی به زوج مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان اعتماد خواهد کرد و دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی هم گزینه‌های حضور در سمت راست‌وچپ خط دفاعی پرسپولیس هستند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

بازگشت سرلک، ریگی را نیمکت‌نشین می‌کند؟

مسعود ریگی در 3 مسابقه اخیر پرسپولیس پای ثابت ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت بوده و در کنار میلاد سرلک و یا سروش رفیعی در میانه زمین زوج‌سازی کرده که عملکرد قابل‌قبولی را هم از خود به جای گذاشته است. با توجه به بازگشت دوباره رفیعی به فرم ایده‌آل و البته بازگشت میلاد سرلک به فهرست پرسپولیس بعد از غیبت مقابل الدحیل به دلیل محرومیت، گفته می‌شود که احتمالاً یحیی گل‌محمدی به سراغ تغییر در ترکیب برنده تیمش می‌رود و برای مسابقه امشب، احتمالاً زوج سرلک-رفیعی در میانه زمین پرسپولیس حضور پیدا می‌کنند و مسعود ریگی نیمکت‌نشین خواهد شد!

 

مربع تهاجمی سرخ‌ها و دستِ بسته یحیی!

وحید امیری و مهدی ترابی به عنوان 2 چهره کلیدی پرسپولیس در فاز تهاجمی در مسابقه امشب حضور ندارند و نبیل باهویی هم شرایط حضور در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت را ندارد. همچنین محمد عمری هم هنوز به آمادگی 100 درصدی نرسیده و همین مسئله باعث شده تا یحیی گل‌محمدی برای تکمیل ترکیب تیمش و انتخاب دو وینگر و البته دو مهاجم تیمش، چالش بزرگی را در پیش داشته باشد. گفته می‌شود که در مسابقه امشب به مانند دیدار با الدحیل، سعید صادقی در کنار امید عالیشاه وینگرهای پرسپولیس خواهند بود و یاسین سلمانی در نقش مهاجم کاذب و شهاب زاهدی در قامت مهاجم هدف در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌روند تا ترکیب 11 نفره سرخ‌ها در غیاب دو ستاره کلیدی این تیم تکمیل شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، امید عالیشاه، یاسین سلمانی و شهاب زاهدی

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا