آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

واکنش «یحیی» به حواشی داوری؛ ما از دربی قبل یک پنالتی طلبکاریم!

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال نسبت به حواشی داوری ایجاد شده واکنش نشان داد.

پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر حالا به دنبال فتح جام حذفی است و شاگردان یحیی گل‌محمدی امید دارند که بتوانند فردا (چهارشنبه) با شکست دادن حریف سنتی‌شان استقلال عنوان قهرمانی جام حذفی را هم از آن خود کنند تا با توجه به قوانین، به صورت اتوماتیک بعد از فتح لیگ برتر و جام حذفی، فاتح سوپرلیگ هم شوند و فصل را با 3 عنوان قهرمانی به پایان ببرند.

 

سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد که نشست خبری پیش از دربی قرار است به میزبانی روابط عمومی این سازمان برگزار شود اما استقلالی‌ها در خبری اعلام کردند که سا پینتو به محل سازمان لیگ نخواهد رفت و در کمپ ناصر حجازی قرار است عصر امروز (سه‌شنبه) سا پینتو به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. در غیاب سرمربی آبی‌ها، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی شرکت کرد و در سالن روابط عمومی سازمان لیگ پاسخگوی خبرنگاران بود.

 

انگیزه زیادی برای قهرمانی داریم

یحیی گل‌محمدی درباره روند پرسپولیس در فصل جاری گفت: «آخرین بازی فصل را در پیش داریم. تا اینجا خوب آمدیم و قهرمان لیگ هم شدیم اما هنوز کارمان کامل نشده است. به دنبال این هستیم که سال را با قهرمانی تمام کنیم و این هدف اصلی ماست. بعضی جاها نوشتند که انگیزه استقلال بیشتر است چون پرسپولیس لیگ برتر را گرفته است، این درست نیست و ما انگیزه داریم. این بازی برای تیم و هواداران مهم است و انگیزه‌مان کم نخواهد شد».

گروه نرم افزاری ماهور

 

گل‌محمدی با اشاره به انگیزه تیمش برای حضور در دربی گفت: «بیشتر از قبل باید بجنگیم و تمرکز کنیم. این کار را باید در بازی فردا انجام دهیم. هر چند سختی‌های زیادی داشتیم و بازیکنان از نظر روحی و جسمی تحت فشار هستند، فردا به تنها چیزی که فکر کنیم، پیروزی و برد است. برای گرفتن جام بازی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی کسب کنیم».

 

بیشتر کارشناسان گفتند آن صحنه جنجالی پنالتی نبود!

سرمربی پرسپولیس در واکنش به روند تیم استقلال توضیح داد: «استقلال نشان داد که از نظر فنی فصل خوبی داشت. بازی خوبی از این تیم دیدیم و تیم قابل احترامی است. با احترام زیاد مقابل آن‌ها قرار می‌گیریم. باید سعی کنیم که کم‌اشتباه باشیم. آن‌ها بازیکنان تاثیرگذاری دارند که باید آن‌ها را مهار کنیم. این تقابل دیدنی و جذاب خواهد بود. هر دو تیم بازیکنان فنی خوبی دارند و شاهد بازی جذابی خواهیم بود».

 

یحیی گل‌محمدی درباره حواشی به وجود آمده پیرامون انتخاب داور دربی گفت: «بعد از بازی روی آن صحنه‌ای که در دربی برگشت توپ به دست گولسیانی خورد هجمه زیادی روی داوران شکل گرفت. بیشتر کارشناسان گفتند پنالتی نبود و این صحنه‌ها در خارج از ایران هم اتفاق افتاد. من اعتقاد دارم که اگر قرار بود در آن دربی یک پنالتی اعلام شود، آن صحنه روی عبدی بود. خیلی‌ها هم گفتند پنالتی بود اما زیاد به آن نپرداختیم. خیلی روی این مساله مانور شد و بیشتر به این خاطر بود که شاید احتمال می‌دادند در جام حذفی هم دربی برگزار شود».

 

گل‌محمدی با گلایه از استقلالی‌ها برای تحت فشار گذاشتن داور مسابقه گفت: «داشتند روی این مساله کار می‌کردند و این‌ها به خاطر این بود که روی داور دربی فشار بگذارند. این فشارها در چند روز گذشته برطرف شد. ما باید فصل را کامل تمام کنیم و در بازی فردا باید بتوانیم فصل را آن جوری که دل‌مان می‌خواهد به پایان برسانیم».

امیدوارم بازی به پنالتی نکشد

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در واکنش به عملکرد داوران در فصلی که گذشت، گفت: «همه متوجه این قضایا شدند. کسانی که فوتبال را می‌فهمند به جمع بندی رسیدند و برداشت خوبی از این اتفاقات داشتند. زیاد در این رابطه صحبت نمی‌کنم و دوست دارم تمرکزم روی بازی باشد. این مسائل همیشه در دربی‌ها مطرح می‌شود. برای تیم داوری فردا آرزوی موفقیت دارم. داوران خوبی در این دربی قضاوت می‌کنند و برایشان بهترین‌ها را می‌خواهم. اتفاقی که هنوز نیفتاده درباره‌اش صحبت نمی‌کنم. بعد از بازی می‌شود درباره مسائل فنی و داوری صحبت کرد. باید بتوانم بعدازظهر تمرین خوبی داشته باشم و فردا تمرکز خوبی هنگام بازی داشته باشیم».

 

یحیی گل‌محمدی درباره احتمال به پنالتی کشیده شدن دربی پاسخ داد: «روی ضربات پنالتی زیاد کار کردیم. ما بیرانوند را داریم که در گرفتن ضربات پنالتی مهارت دارد. امیدوارم کار به آنجا نکشد و بتوانیم قبل از پایان بازی نتیجه را برای خودمان کنیم و به اما و اگر نکشانیم. بازی سختی است و هدف‌مان این است که در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه بازی را به نفع خودمان تمام کنیم».

 

فردا «پریرا» را نخواهیم داشت

گل‌محمدی درباره غایبان پرسپولیس و ترکیب احتمالی تیمش توضیح داد: «تنها مصدوم ما پریرا است و بقیه سالم هستند. ترکیب تیم بر اساس نیاز تیم است. وحید امیری در پست‌های مختلفی بازی کرد و بازیکنی است که در فوتبال ایران تکرار نمی‌شود. برایش آرزوی موفقیت دارم. او زیاد زحمت می‌کشد و تمرکز زیادی دارد. برایش آرزوی موفقیت دارم. او الگوی خوبی برای فوتبالیست‌هاست و شخصیت منحصر به فردی دارد و به تیم کمک کرده است. او از نظر فنی تاثیرگذار بوده و دوست ندارم فوتبالش تمام شود».

 

سرمربی سرخ‌ها قبا قدردانی از شاگردانش گفت: «عیسی هم انگیزه زیادی دارد و در بازی‌هایی که بوده کمک کرده است. ما یک تیم هستیم و مجموعه خوبی داریم. بازیکنان ما قابل‌تقدیر هستند و در شرایط سخت تصمیمات خوبی گرفته‌اند. آن‌ها هیچ وقت درباره مشکلات صحبت نکردند. به تک‌تک‌شان افتخار می‌کنیم و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم».

 

یک‌سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم

یحیی گل‌محمدی درباره اینکه او آیا راه برانکو را در پرسپولیس ادامه می‌دهد یا خیر، پاسخ داد: «همه می‌دانیم که در زمان برانکو با وجود مشکلاتی که بود، او چقدر خوب تیم را جمع کرد. برانکو توانست الگوی خوبی برای مربیان جوان‌تر باشد. من از او خیلی چیزها یاد گرفتم. او پایه‌گذار موفقیت‌های زیادی بود. باید از مربیانی مثل علی پروین هم که شروع کردند تقدیر کرد. مربیانی داشتیم که برای پرسپولیس افتخار آفرین بودند و همه‌شان قابل احترام هستند. برانکو هم برای پرسپولیس زحمت کشید و به وجود همه‌شان افتخار می‌کنیم. امیدوارم ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم».

 

گل‌محمدی در واکنش به شایعه جدایی‌از پرسپولیس گفت: «در این رابطه که ذهن‌ها را درگیر می‌کند صحبت نمی‌کنم. یک سال قرارداد دارم و بعد از بازی‌ هم درباره ادامه کار با مسئولان باشگاه صحبت می‌کنیم. قطعا بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته می‌شود».

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا