آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ماموریت مهم شاگردان «یحیی» در کرمان؛ حراست از رکورد ۱۰ ساله!

سرخ‌پوشان پایتخت فرداشب (جمعه) در دیدار مقابل مس کرمان به دنبال حفظ یک رکورد قدیمی هستند.

پرسپولیس آغازکننده هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران است و شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از برتری قاطعانه در مصاف خانگی مقابل ملوان بندرانزلی، باید فردا (جمعه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل مس به میدان بروند که با توجه به موقعیت پرسپولیس در کورس قهرمانی و فاصله یک‌امتیازی با سپاهان و استقلال، شاگردان یحیی گل‌محمدی برای بقا در کورس مدعیان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم آن‌هم در آستانه دربی پایتخت راهی جز کسب پیروزی ندارند.

 

سرخ‌پوشان پایتخت برای مسابقه فردا 10 بازیکن در خطر محرومیت از دربی دارند، اما اهمیت بالای کسب 3 امتیاز در کرمان مقابل مس که همواره خود را تیمی سخت‌کوش و جان‌سخت نشان داده باعث شده تا احتمالاً یحیی گل‌محمدی کمترین ریسک ممکن را انجام بدهد و با ترکیبی پرستاره پرسپولیس را در کرمان برابر مس به میدان بفرستد. نکته مهم اینکه به جز بقا در کورس مدعیان، پیروزی برابر مس کرمان می‌تواند حفظ چند رکورد مهم دیگر هم برای سرخ‌پوشان پایتخت بشود.

 

به دنبال پوکر برابر حریف کرمانی

مس کرمان یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران است که بعد از 8 سال دوری از رقابت‌های لیگ برتر توانست دوباره شانس حضور در سطح اول فوتبال ایران را به‌دست آورد. مسی‌ها در بازی رفت تلاش زیادی انجام دادند تا بتوانند در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیرند اما در نیمه مربیان، تعویض هوشمندانه یحیی گل‌محمدی به کمک پرسپولیس آمد و گلزنی شیخ دیاباته باعث شد تا سرخ‌پوشان پایتخت بتوانند با 3 امتیاز به کار خود در مقابل مس کرمان پایان بدهند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

پرسپولیسی‌ها پیش از رویارویی در دور رفت لیگ بیست‌ودوم، آخرین‌بار در سیزدهمین دوره لیگ برتر برابر مس کرمان صف‌آرایی کرده بودند که در بازی رفت، سرخ‌پوشان پایتخت با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند و بازی برگشت هم یک نتیجه حیرت‌انگیز داشت و پرسپولیس توانست در کرمان بردی 6 گله را جشن بگیرد تا حالا در آستانه سفر دوباره به کرمان، سرخ‌پوشان در سودای تکرار خاطرات شیرین گذشته باشند. بدون‌شک هدف شاگردان گل‌محمدی در مسابقه حساس با مس کرمان کسب پیروزی است تا برای چهارمین بازی پیاپی بتوانند نارنجی‌پوشان را شکست بدهند.

 

5 گانه سرخ‌ها علیه کویرنشین‌ها تکمیل می‌شود؟

استان تهران با 4 تیم بیشترین نماینده را در لیگ برتر دارد و بعد از تهران، استان‌های خوزستان و کرمان با 3 نماینده رکورددار هستند. پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر برابر نمایندگان استان کرمان کارنامه‌ای خیره‌کننده داشته و شاگردان یحیی گل‌محمدی توانسته‌اند در بازی رفت‌وبرگشت مقابل مس رفسنجان با ثبت 2 گل و 2 کلین‌شیت، 6 امتیاز مهم را به‌دست بیاورند. دوئل برگشت با گل‌گهر هنوز برگزار نشده اما در بازی رفت، سرخ‌پوشان توانستند با 2 گل در سیرجان جشن پیروزی بگیرند و بازی رفت مقابل مس کرمان هم با برتری یک‌گله پرسپولیس به پایان رسیده تا از 12 امتیاز ممکن، هر 12 امتیاز به حساب پرسپولیسی‌ها واریز شود.

 

مس کرمان آخرین‌بار در دور رفت لیگ دوازدهم توانست پرسپولیس را شکست بدهد؛ مسابقه‌ای که پنجم آبان‌ماه 1391 برگزار شد و حالا بعد از 10 سال و 5 ماه و 24 روز یا به عبارت بهتر، 3826 روز مسی‌ها امید دارند تا بتوانند با کسب پیروزی برابر پرسپولیس در کرمان، هم رکورد ویژه سرخ‌پوشان پایتخت برابر تیم‌های کرمانی را خراب کنند و هم به دوره ناکامی‌شان برابر یکی از 2 تیم پرطرفدار پایتخت پایان بدهند و سرخ‌پوشان را هم از کورس قهرمانی عقب بیندازند.

66 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا