آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مورینیو و زیدان عضو گروه مشاوران یوفا می‌شوند

گرت ساوتگیت، ژوزه مورینیو، ریو فردیناند و زین الدین زیدان قرار است به عضویت هیئت مشاوران جدید یوفا درآیند.

از مربیان برجسته و بازیکنان سابق خواسته می شود تا گرد هم آیند و به مسائل مربوط به قوانین بازی، داوری و تقویم فوتبال رسیدگی کنند. هیئت فوتبال یوفا در اوایل این هفته توسط هیئت حاکمه فوتبال اروپا تأیید شد و زوونیمیر بوبان، ستاره سابق کرواسی و آث میلان به عنوان رئیس انتخاب شد.

تا کنون 20 عضو کمیته تایید شده اند – نام های موجود در آن لیست: کارلو آنچلوتی، پائولو مالدینی، فابیو کاپلو، خاویر زانتی، لوئیس فیگو، فیلیپ لام، رونالد کومان، مایکل لادروپ، رافا بنیتز، روبرتو مارتینز، پردراگ میاتوویچ، یورگن کلینزمن، رودی وولر، پتر چک، خوان ماتا و رابی کین هستند . پاتریک ویرا و دیدیه دروگبا نیز دعوت هایی دریافت کرده اند.

 

اکنون روزنامه تایمز گزارش می دهد که ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می تواند در کنار مورینیو سرمربی پرتغالی رم ، زیدان اسطوره و سرمربی سابق رئال مادرید و فردیناند مدافع سابق منچستریونایتد، به این گروه بپیوندد. هیئت مدیره جدید برای اولین بار در 24 آوریل تشکیل جلسه خواهد داد.

پنل جدید یوفا به مسائلی پیرامون VAR، مسابقات، رفاه بازیکنان، تاکتیک‌ها و توسعه جوانان می‌پردازد و کمیته زنان نیز در حال آماده‌سازی است. یکی از اعضای هیئت مدیره به تایمز گفت: «در میان افرادی که در بالاترین سطح بازی یا مربیگری در مورد برخی از اتفاقاتی که اخیراً در فوتبال رخ داده است، ناامیدی زیادی وجود دارد و این احساس وجود دارد که صدایی ندارند. به VAR، تغییرات قوانین هندبال، آفسایدهای حاشیه ای نگاه کنید – اینها قرار است بازی را بهتر کنند، اما آیا واقعاً همه این کار را انجام داده اند؟

گروه نرم افزاری ماهور
منبع:www.goal.com
50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا