آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلگری : اینتر نشان داد هنوز اینتر است

مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس، دریافت گل در دقایق پایانی برابر اینتر را ناراحت کننده توصیف کرد.

یوونتوس در شرایطی که فاصله ای با برتری در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا در خانه مقابل اینتر نداشت، در دقیقه 94 دروازه خود را از روی نقطه پنالتی باز شده دیده و به تساوی 1-1 رضایت داد. مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، عملکرد تیمش در نیمه دوم را مورد ستایش قرار داده و مدعی شد آنها در ادامه فصل برای کسب نتایج بهتر تلاش خواهند کرد.

 

مکس آلگری گفت: “اینتر بعد از سپری کردن دوران سختی آماده این دیدار شده بود، اما به هر حال آنها همچنان اینتر هستند و دوباره این موضوع را نشان دادند. ما جریان بازی را با روند صعودی به پایان رساندیم و مخصوصا در نیمه دوم بهتر بازی کرده، کمی سرعت عمل را بیشتر کردیم و بیشتر در زمین حریف حضور داشتیم.

ما با تمام توان تلاش می‌کنیم و باید بهترین باشیم. ما می‌توانیم در هر دو تورنمت تا جایی که ممکن است پیش برویم و حتی اگر بازی کردن در برابر تیم‌های قدرتمند آسان نباشد، چنین هدفی داریم. ما 59 امتیاز در لیگ کسب کرده ایم و باید برای حفظ این رده یا کاهش فاصله تا رتبه‌های بالاتر در ادامه فصل تلاش کنیم.

گروه نرم افزاری ماهور

درگیری در پایان مسابقه بین بازیکنان دو تیم؟ من ندیدم چه اتفاقی در میدان رخ داد، زیرا به محض پایان بازی به رختکن رفتم. من از اخراج خوان کوادرادو اطلاع دارم و می‌دانم که این اتفاق برای چند نفر دیگر نیز رخ داده است. این اتفاق در پایان یک بازی متعادل کمی عجیب است و ما می‌دانستیم که تقابل با اینتر چقدر سخت خواهد بود.

 

دریافت گل در دقایق پایانی؟ متاسفم که این اتفاق در خانه رخ داد. ما باید کمی سریع تر عمل کرده و باید روی بازیکن صاحب توپ فشار می آوردیم، زیرا تنها 30 ثانیه تا سوت پایان باقی مانده بود و آنها در مرکز میدان توپ را در اختیار داشتند.”

 

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا