آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مدرک هافبک یووه علیه داور: چطور پنالتی نگرفت!

آدریان رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، در پایان بازی با سویا با نمایش پای مصدومش تاکید کرد که داور یک پنالتی را برای بیانکونری نگرفته است.

دیدار یوونتوس و سویا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با تساوی 1-1 به پایان رسید. اعضای تیم میزبان معتقد هستند که دنیل زیبرت یک پنالتی آنها را نادیده گرفته است. آدریان رابیو، هافبک فرانسوی یووه با نمایش پای مصدوم خود در پایان بازی عصبانیتش از داور و VAR را بابت صحنه یاد شده ابراز کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که سویا با تک گل یوسف النصیری از یوونتوس پیش افتاده بود. لوئیک باده در صحنه یاد شده ساق پای رابیو را هدف گرفته و او را به شدت مصدوم کرد. داور بازی اما در میان اعتراض و بهت یوونتوسی‌ها ادامه بازی را اعلام کرد. جالب اینجاست که برخلاف عرف معمول این صحنه مشکوک حتی توسط VAR هم بازبینی نشد.

 

رابیو بعد از پایان بازی با نشان دادن ساق پای مصدومش که جای استوک‌های مدافع حریف به وضوح روی آن دیده می‌شد گفت: “این یک خطای بد بود و هیچ شکی وجود نداشت که پنالتی رخ داده است. اما VAR هیچ واکنشی نشان نداد. شما به وضوح دیدید که باده دنبال توپ نبود و پای من را زد. من حتی پایم را به داور هم نشان دادم، اما او واکنشی نشان نداد و نمی‌دانم چرا از VAR هم کمک نگرفت.”

گروه نرم افزاری ماهور

او در مورد گل تساوی تیمش در دقیقه 7+90 گفت: “این خاصیت یوونتوس است که تا آخرین لحظه بجنگد. ما سعی کردیم فشار خود را تا پایان کار حفظ کنیم و با زدن گل تساوی نسبت به بازی برگشت امیدوارتر شدیم. ما بازیکنانی داریم که در هوا عالی هستند و باید از آنها بهترین استفاده ممکن را ببریم.”

 

هافبک یوونتوس معتقد است که یوونتوس با وجود ناکامی در پیروزی خانگی مقابل سویا شانس بیشتری برای صعود دارد: “ما باید مراقب ضدحملات آنها باشیم. آنها همیشه دو یا سه بازیکن در جلو دارند و همین باعث می‌شود که با سرعت کار کنند. ما باید انسجام بیشتری داشته باشیم و در حین رد و بدل کردن توپ کمتر عجله کنیم. خیلی دوست دارم قهرمان لیگ اروپا شویم و جام قهرمانی را به هواداران، مربی و باشگاه برگردانیم.”

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا