آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

۳ امتیاز شیرین بایرن در بوروسیاپارک؛ برد پرزحمت در روز خاموشی کین

بایرن مونیخ با گل دیرهنگام ماتیاس تل از سد گلادباخ گذشت.

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های فصل جدید بوندس لیگای یک آلمان، بایرن مونیخ و بوروسیا مونشن گلادباخ در ورزشگاه بوروسیاپارک به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک باواریایی‌‌ها به اتمام رسید. توماس توخل هنوز نتوانسته به کمک ستاره‌های پرتعداد بایرن عملکردی چشم‌نواز و بی‌نقص به نمایش بگذارد و تیمش در زمین گلاباخ تا دقیقه ۸۷ برای رسیدن به ۳ امتیاز جنگید. ضربه سر ایتاکورا در نیمه نخست شاگردان سوانه را پیش انداخت. این نتیجه تا دقیقه ۵۸ پابرجا ماند تا اینکه لروی سانه کار را به تساوی کشید و حملات پرتعداد بایرن بالاخره ۳ دقیقه مانده به اتمام وقت قانونی با گلزنی ماتیاس تل تازه وارد، به نتیجه رسید تا بایرن مونیخ به سومین ۳ امتیاز فصل هم دست پیدا کند و همراه با بایرلورکوزن در صدر جدول بماند. ۲ پاس گل کیمیش نقش مهمی در پیروزی بایرن مونیخ در این مسابقه داشت.

 

حفظ رکورد صددرصدی

بازی مطابق انتظار با سلطه و سیطره کامل بایرن مونیخ همراه بود به نوعی که تعداد شوت‌ها نتیجه ۲۵ بر ۷ را نشان می‌دهد. با این حال، این کو ایتاکورا، مدافع وسط ژاپنی گلادباخ در دقیقه ۳۰ گل نخست تیمش را به ثمر رساند. روی ارسال کرنر از سمت راست، ضربه سر ماکسیمیلین ووبر، توپ را مهیا کرد تا ایتاکورا با شلیک ضربه سر دوم دروازه حریف را باز کند. مهارهای نیکولاس و برخورد شوت سانه به تیر دروازه باعث شد نیمه نخست با برتری میلی‌متری میزبان به پایان برسد اما در نیمه دوم ورق برگشت. ابتدا لروی سانه روی پاس استثنایی کیمیش کار را به برابری کشاند. ارسال ۲۰ متری کیمیش پشت سر مدافعان جا مانده به بال راست ۲۷ ساله رسید که با فرار از خط آفساید دروازه حریف را گشود. در ادامه حملات بایرن مونیخ شدت گرفت تا اینکه در دقیقه ۸۷ و روی ارسال کیمیش از روی نقطه کرنر، ماتیس تل از روی خط ۶ قدم توپ را به دورترین نقطه دروازه حریف فرستاد. بایرن مونیخ به ۳ امتیاز حساس این مسابقه دست پیدا کرد. تل ۶ گل از ۷ گل بوندس لیگایی خود را به عنوان یار تعویضی به ثمر رسانده.

 

روز پرگل فوتبال آلمان

مسابقات بوندس لیگا شنبه هم مثل همیشه پرگل دنبال شد. شاگردان ژابی آلونسو در بایرلورکوزن در خانه با نتیجه ۵ بر یک از سد دارمشتات گذشتند تا روندصددرصدی پیروزی‌های این تیم در ابتدای فصل جدید بوندس لیگا ادامه داشته باشد. ۲ گل بونیفاس و شلیک‌های راه دور پالاسیوس و هوفمان باعث شد تور دروازه مارسل شوهن ۵ بار به لرزه بیفتد. در پایان مسابقه لورکوزن و دارمشتات با ۹ و صفر امتیاز به صدر و قعر جدول رسیدند. بونیفاس به سومین بازیکن لیگ آلمان در ۱۰ سال اخیر تبدیل شد که در ۳ مسابقه نخست خود در بوندس لیگا روی ۶ گل اثر مستقیم می‌گذارد. شاگردان سباستین هوینس در اشتوتگارت در ادامه روند ۵گله‌های خود در فصل جدید این بار با ۵ گل از سد فرایبورگ گذشتند. کریس فوریچ و سهرو گیراسی هر کدام موفق به زدن ۲ گل شدند و شکست فرایبورگ با دریافت ۳ گل در همان ۱۹ دقیقه‌ نخست قطعی شد. این نخستین شکست فصل فرایبورگ بود. وردربرمن نخستین امتیازات فصل را با برتری ۴ بر صفر خانگی مقابل ماینتس به دست آورد. جاستین نجینمای انگلیسی به نخستین بازیکن تاریخ وردربرمن تبدیل شد که در دوران ثبت آمار در نخستین بازی‌اش برای این تیم یک گل و یک پاس گل به ثبت می‌رساند. در دیگر دیدارها هوفنهایم با نتیجه ۳ بر یک ولفسبورگ را شکست داد و آگزبورگ در خانه با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل بوخوم متوقف شد.

گروه نرم افزاری ماهور
41 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا