آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

۴ مردی که هیچ وقت نباید آنها را فراموش کرد؛ معجزه ۹۴

ایوان پروودل یک شب فراموش نشدنی را نویسندگی کرد.

در شرایطی که شاگردان سیمئونه آماده جشن برای ۳ امتیاز مهم خارج از خانه بودند، ایوان پروودل موفق شد در دقیقه ۹۵ گل تساوی لاتزیو را وارد دروازه اتلتیکو مادرید کند. ۱۳ سال از آخرین گلزنی یک دروازه‌بان در لیگ قهرمانان اروپا می‌گذشت که‌ سه شنبه شب و در بازی برابر اتلتیکو مادرید، ایوان پروودل، سنگربان عقاب‌ها موفق به گلزنی در این دیدار شد تا لاتزیو از یک شکست خانگی فرار کند. قبل از ایوان پروودل، آخرین دروازه‌بانی که در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است وینسنت انیاما در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۰ بود. او برای هاپوئل تل‌آویو موفق به گلزنی شد.

 

هانس یورگ بات از بایرن مونیخ

فراموش نکنیم او ۳ گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا یوونتوس و بوفون شاید روزی نام کریستیانو رونالدو را فراموش کنند اما این دروازه‌بان که ۳ بار دروازه بیانکونری را باز کرد، خیر!

 

سینان بولات از رویال آنتورپ

او اولین دروازه بانی بود که در دسامبر ۲۰۰۹ مقابل آلکمار با ضربه سر گلزنی کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

وینسنت گود از هاپوئل

او در دقیقه ۷۹ بازی لیون در فصل ۲۰۱۰/۱۱ جلو آمد تا از روی نقطه پنالتی دروازه هوگو لوریس از لیون را باز کند ولی در ادامه این شادی پایدار نبود و پیانیچ توانست گلزنی کند تا خیلی زود این گل تبدیل به یک خاطره تلخ تبدیل شود.

 

ایوان پروودل از لاتزیو

ایوان پروودل در جریان دیدار لاتزیو و اتلتیکو مادرید، یکی از جذاب‌ترین صحنه‌های سال‌های اخیر لیگ قهرمانان را رقم زد. این دروازه‌بان در آخرین دقایق بازی برای تیمش گلزنی کرد تا به یادماندنی‌ترین صحنه دوران حرفه‌ای خودش را تجربه کند. عدد ۹۴ در حقیقت برای ایوان پروودل عدد شانس است. این دروازه‌بان ایتالیایی در سال ۱۹۹۴ میلادی متولد شده، قدش ۱.۹۴ است، شماره ۹۴ را می‌پوشد و زمانی که مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی کرد، ۹۴ دقیقه و ۲۰ ثانیه از شروع بازی گذشته بود!

9 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا