آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

۷ دلیل برای نخواستن؛ چرا بارسا برای نیمار تلاش نکرد؟

نیمار پس از یک دهه حضور در فوتبال اروپا در حالی راهی عربستان شد که دوست داشت به بارسا برگردد.

نیمار جونیور با پیوستن به الهلال، یک رکورد دیگر برای فوتبال آسیا به ثبت رساند. از نظر رسانه معتبر و طرفدار بارسا «موندو دپورتیوو» نیمار در صورت امکان، حتما بارسا را به الهلال ترجیح می‌داد اما دلایل بسیار خوبی برای مسئولان بارسلونا وجود داشت که بر مبنای آن هرگز به علاقه نیمار برای بازگشت به نیوکمپ پاسخ مثبت ندهند.

 

۷ دلیل برای نخواستن

1. به نظر «موندو دیپورتیوو» نحوه ترک بارسلونا در تابستان 2017، هیچ‌گاه از سایه واژه خیانت بیرون نمی‌آید و همین دلیل برای پاسخ منفی بارسا به بازگشت نیمار کافی است.

 

2. ژاوی به خوبی نیمار را می‌شناسد و طی مدت حضورش روی نیمکت بارسا هرگز علاقه‌ای به بازگرداندن نیمار نداشت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

3. طی ۶ فصل گذشته، دمبله 178 بار برای بارسلونا به میدان رفت و نیمار 173 بار برای پاریسی‌ها توپ زد؛ آماری که با توجه به مصدومیت‌های پی در پی دمبله، برای نیمار یک نکته بسیار منفی دیگر محسوب می‌شد.

 

4. کادر فنی بارسلونا هیچ‌گاه قصد نداشت لشکری از ستاره‌های نوجوان و جوان آینده‌دار خود را با آوردن بازیکنانی مثل نیمار به روی نیمکت بفرستد.

 

5. بازیکنی که از باشگاه شکایت کرده و کار را به دادگاه کشانده، هرگز نباید بازگردد. نیمار با شکایت از بارسلونا خواستار پرداخت شدن بیش از 43 میلیون یورو پاداش از سوی آبی و اناری‌ها شد؛ پرونده‌ای که در نهایت با شکست نیمار و پرداخت غرامت 6.7 میلیون یورویی او به باشگاه به پایان رسید.

 

6. پس از جنجال‌های دادگاه نیمار و بارسلونا، اینکه مسئولان بارسا بتوانند با تیم وکالتی نیمار بر سر یک میز نشسته و به توافق برسند، عملا غیرممکن بود.

 

7. پینی زاهاوی، نقش اصلی در بردن نیمار به پاری‌سن‌ژرمن داشت و از آن 222 میلیون یورو، 13 میلیون را به جیب زد و بارسا را در شرایط بدی قرار داد. این مدیر برنامه مشهور دنیای فوتبال، دوست لاپورتاست و قصد داشت با دریافت مبلغ گزاف دیگری، این بار نیمار را به بارسا بیاورد. از نظر مسئولان بارسا این یک سوءاستفاده بزرگ بود که امکان نداشت کسی اجازه رخ دادن آن را بدهد.

 

از نظر «موندو دپورتیوو» این ۷ دلیل، مانع اصلی بازگشت نیمار به بارسلونا بود و آبی و اناری‌ها هرگز میدان را به الهلال واگذار نکردند. طبیعتا در آینده برخلاف برخی گمانه زنی‌ها، جایی برای نیمار در ترکیب بارسلونا وجود نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا