آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

وینیسیوس جونیور اسطوره رئال مادرید است از نگاه یورگن کلوپ

وینیسیوس جونیور اسطوره رئال مادرید است! این جمله را یورگن کلوپ در حالی گفت که از توهین های نژادپرستانه به حیرت افتاده بود.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، وینیسیوس جونیور را در پاسخ به سوالی عجیب در مورد توهین نژادپرستانه به ستاره رئال مادرید تحسین کرد.

وینیسیوس در این فصل همواره مورد آزار و اذیت نژادپرستانه در اسپانیا قرار گرفته است و هواداران رقیب اغلب به وینگر مادریدی توهین می کنند یا حتی اظهارات فیزیکی می کنند. کلوپ مبهوت در پاسخ به این سوال که آیا احساس می کند وینی جونیور قبل از دیدار سه شنبه لیگ قهرمانان اروپا با رئال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کاری انجام داده است یا خیر، رفتار هوادارانی را که او را هدف تبعیض قرار داده اند، محکوم کرد. او همچنین با وجود بی تجربگی نسبی این بازیکن 22 ساله، وینیسیوس را اسطوره مادریدی لقب داد.

“هیچ کاری نمی تواند در زمین انجام دهد که بتواند آن را توجیه کند. او بازیکنی در سطح جهانی است. او در سنین بسیار پایین یک اسطوره رئال مادرید است.”

کلوپ باید نحوه برخورد با وینیسیوس را بیابد زیرا لیورپول در بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد به مصاف مادرید می رود. وینگر برزیلی سال گذشته وقتی دو تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند، گل پیروزی را به ثمر رساند.

گروه نرم افزاری ماهور

لیورپول برای انتقام شکست از رئال در دیدار دو طرف در سه شنبه شب آماده خواهد شد، در حالی که وینیسیوس امیدوار است قهرمانی های پاریسی خود را تکرار کند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا