آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اریک تن هاخ و روشی نوآورانه برای هضم شکستی تحقیرآمیز!

اریک تن هاخ روشی نوآورانه ارائه کرد تا به بازیکنانش کمک کند شکست تحقیرآمیز 7-0 یکشنبه مقابل لیورپول را به درستی هضم کنند.

سرمربی منچستریونایتد قصد نداشت اجازه دهد بازیکنانش به راحتی شکست 7-0 خود در آنفیلد را فراموش کنند و تیمش را مجبور کرد در سکوت بنشینند و به صدای جشن های هیجان انگیز لیورپول در رختکن گوش دهند.

اریک تن هاخ به طرز معروفی باعث شد بازیکنانش در تمرین روز بعد از شکست شوکه‌کننده 4-0 مقابل برنتفورد در ماه آگوست 14 کیلومتر بدود – تفاوت بین میزان دوندگی تیم توماس فرانک در این بازی در مقایسه با یونایتد. پس از تسلیم شدن به بدترین شکست تاریخ باشگاه، بازیکنان را به راحتی کنار نمی گذارد.

این گزارش می گوید که اریک تن هاخ خشمگین به بازیکنان گفت که خوش شانس هستند که با اتوبوس تیم به منچستر بازگردند نه با  اتوبوس هواداران خشمگین دور از خانه ! او همچنین به تیم خود هشدار داد که ضربات مکرر باعث می شود آنها مجبور شوند با تیم زیر 21 سال باشگاه تمرین کنند و باید انتظار داشته باشند که جلسات بیشتری با رینیر کورز روانشناس ورزشی داشته باشند تا به آنها در مقابله با این تحقیر کمک کند.

تیم متواضع تن هاخ در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان رئال بتیس خواهد بود تا شانس خود را برای اضافه کردن یک جام دیگر به جام کارابائو پس از حذف موثر از لیگ برتر حفظ کند.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

1 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا