آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آرتتا از آرسنال “فوق العاده” پس از شروع رکوردشکنی فصل تمجید کرد

میکل آرتتا پس از شروع رکوردشکنی آنها در فصلی که توپچی ها 50 امتیاز کسب کردند، از ستاره هایش در آرسنال تمجید کرد.

توپچی ها با یک بازی کمتر با پنج امتیاز اختلاف دارند و در تمام فصل فقط یک بار در لیگ شکست خورده اند. منچسترسیتی در رده بعدی جام حذفی قرار دارد.

توپچی ها بعدازظهر یکشنبه با نتیجه 3-2 مقابل منچستریونایتد پیروز شدند تا برتری 5 امتیازی خود را در صدر لیگ برتر به دست آورند.

این پیروزی تیم آرتتا را به 50 امتیاز در نیمه‌ی راه کمپین می‌رساند، موفقیتی که پیش از این توسط یک تیم آرسنالی – حتی شکست ناپذیرهای آرسن ونگر – به دست نیامده بود.

وقتی از او پرسیده شد که نیم فصل اول پس از پیروزی یکشنبه مقابل یونایتد را چگونه توصیف می کند، آرتتا گفت: “فوق العاده است. بهتر از این نمی شود. ما مستحق امتیازاتی بودیم که داریم. آنقدر خوب بازی کردیم که در بیشتر مسابقات پیروز شدیم. اما واقعیت این است که ما نقاط ضعفی هم داریم که می توانیم در آنها بهتر شویم. حمله و دفاع در مراحل انتقالی. این هدف است.”

گروه نرم افزاری ماهور

آرتتا با تمرکز روی خود بازی، به سرعت از قهرمان دو گل، ادی نکتیا، که گل تعیین کننده را در آخرین دقیقه به ثمر رساند، قدردانی کرد.

رئیس توپچی ها گفت: کاری که ادی انجام می دهد باورنکردنی است. “از دست دادن گابی [گابریل ژسوس] ضربه بزرگی بود، اما ادی با تیم به روشی استثنایی پاسخ می دهد. او بسیار مورد علاقه همه در باشگاه فوتبال است. او قلب واقعی آرسنال دارد و این بسیار خاص است. او واقعاً، واقعاً خوب است.”

توپچی ها جمعه شب در دور چهارم جام حذفی به منچسترسیتی می روند.

منبع:www.goal.com

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا