آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

واکنش پاتر به کارت قرمز ژائو فلیکس

پاتر به کارت قرمز ژائو فلیکس واکنش  نشان داد و اصرار دارد که بازیکن تازه وارد چلسی در اولین بازی “واقعا خوب” بود.

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، پس از شکست تیمش مقابل فولام در روز پنج‌شنبه، مهجور بود و کارت قرمز ژائو فلیکس را  یک ضربه دیگر به تیمش خواند.

پاتر مرد پرتغالی را در ترکیب اصلی خود قرار داد، اما فلیکس کمتر از یک ساعت دوام آورد تا اینکه به خاطر تکل بالایی که روی مدافع کناری کوتاجرز، کنی تته داشت، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. فشارها بر روی سرمربی چلسی ادامه دارد، که پس از یک شکست دیگر در لیگ بسیار خسته به نظر می رسید.

“این یک تکل فوروارد بود، هیچ سوء نیتی در آن وجود نداشت، اما می دانم که چرا قرمز بود.” “این یک ضربه دیگر است، در حال حاضر ضربه ها ادامه می یابد. او واقعا خوب بود، می توانید کیفیت او را در بازی ببینید، بنابراین برای ما ناامید کننده است.”

“فکر می‌کنم بازی را زود کنترل کردیم، توپ را بالا بردیم، موقعیت‌هایی ایجاد کردیم و شاید پاس آخر را از دست دادیم. چند اشتباه روی دروازه آنها مرتکب شدیم. نیمه دوم فکر می‌کنم خوب پاسخ دادیم و سپس کارت قرمز شرایط را تغییر داد. بازی… ما باید به کار خود ادامه دهیم، هیچ راه حل دیگری وجود ندارد.”

گروه نرم افزاری ماهور

باخت روز سه شنبه سومین شکست متوالی چلسی و ششمین شکست آنها در هشت بازی اخیر آنها در تمام رقابت ها بود. در حالی که تیم او دهم باقی مانده و ده امتیاز با منچستریونایتد در رده چهارم، که یک بازی در دست دارد، باقی مانده است.

پیروزی پنج شنبه شب فولام مقابل چلسی اولین پیروزی آنها مقابل آبی ها از مارس 2006 بود.

منبع:goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا