بازی هاآخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گالتیه: اشتباهات خیلی زیادی مرتکب شدیم/ سازماندهی‌مان در زمین را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش مقابل لانس در اولین بازی‌شان در سال 2023 انتقاد کرد.

کریستوف گالتیه که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لوشامپیونه فرانسه و در اولین بازی خود در سال 2023 با نتیجه 3 بر یک مغلوب میزبانش لانس، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش شد و اولین شکست فصل را متحمل شد . این اولین شکست گالتیه در پاری سن ژرمن بود . او پس از این بازی گفت: واضح است که بابت این شکست ناراحت هستیم. هر وقت شکست می‌خوریم، ناامید می‌شویم، اما فراتر از خود نتیجه، از نحوه بازی‌مان در این دیدار ناامید شدم.

وی افزود: ما اشتباهات خیلی زیادی برابر لانسی مرتکب شدیم که شایسته کسب این پیروزی بود. ما خیلی زود در نتیجه عقب افتادیم، اما در ادامه خوب کار کردیم و بلافاصله به گل تساوی رسیدیم. پس از آن دو گل دریافت کردیم که می‌توانستیم مانع از به ثمر رسیدن‌شان شویم، به خصوص گل دوم لانس که روی ضدحمله غافلگیر شدیم. ما باید متعادل‌تر و سازماندهی‌تر بازی می‌کردیم.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در پایان خاطرنشان کرد: حتی اگر سعی می‌کردیم به بازی برگردیم، شانس داشتیم که نتیجه را 3 بر2 کنیم، اما برای اولین بار در این فصل، کاملاً سازماندهی‌مان در زمین را از دست دادیم. مطمئن نیستم که چرا این اتفاق افتاد، اما با بازیکنان مربوطه صحبت خواهیم کرد و به حوزه‌های مختلف بازی خود نگاه خواهیم کرد.

پاری‌سن‌ژرمن با قبول این شکست 44 امتیازی باقی ماند، اما اجازه داد لانس 40 امتیازی شود و فاصله‌اش با آنها را به چهار امتیاز کاهش دهد .

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا