آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اسکالونی:”من فکر می کنم مسی می تواند به جام جهانی بعدی برسد”

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین امیدوار است که کاپیتان لیونل مسی تا پایان جام جهانی 2026 همچنان بازی کند.

مسی سرانجام به رویای خود در جام جهانی قطر رسید و برای اولین بار در دوران حرفه ای خود، لا آلبی سلسته را به جام جهانی رساند و در این راه توپ طلا را نیز از آن خود کرد. فوق ستاره پاری سن ژرمن قول داد پس از پایان مسابقات به بازی در تیم ملی ادامه دهد اما مشخص نیست تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. مسی تا زمان برگزاری جام جهانی بعدی 39 ساله خواهد شد، اما اسکالونی امید خود را از دست نداده است که ممکن است همچنان در این بازی حضور داشته باشد.

“من فکر می کنم مسی می تواند به جام جهانی بعدی برسد.” او به رادیو کالویا گفت. بستگی زیادی به این دارد که او چه می خواهد، به اینکه آیا او احساس خوبی دارد یا خیر. درها همیشه باز خواهند بود. اما او در زمین خوشحال است و این برای ما بسیار خوب است.”

مسی قبل از فینال در قطر پیشنهاد کرد که دیدار با فرانسه آخرین بازی او در جام جهانی خواهد بود. با این حال، تیم آرژانتین برای بازی او در سال 2026 که مسابقات در ایالات متحده، مکزیک و کانادا برگزار می شود، اصرار دارند.

این بازیکن آرژانتینی به تیم باشگاهی پاری سن ژرمن بازگشته است و خود را برای اولین حضور خود برای تیم لیگ 1 پس از جام جهانی آماده می کند. مسی در آینده ای نزدیک در یک بازی دوستانه مقابل النصر عربستانی با کریستیانو رونالدو روبرو می شود.
منبع:www.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا