آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بلیند به بایرن مونیخ پیوست

مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، آژاکس را به مقصد مونیخ ترک می‌کند.

دلی بلیند مدافع تیم فوتبال آژاکس با بایرن مونیخ به توافق رسیده است و در صورت موفقیت در تست پزشکی باشگاه آلمانی به‌صورت رسمی به شاگردان یولیان ناگلسمان خواهد پیوست.

 

در صورتی که همه چیز مطابق برنامه پیش برود، بلیند که در ماه دسامبر قراردادش را با آژاکس فسخ کرد – شش ماه قبل از پایان رسمی قراردادش با این تیم – اولین خرید زمستانی مونیخی‌ها خواهد بود. او یکی از بازیکنان کلیدی هلند تحت هدایت لوئیز فن‌خال در جام جهانی 2022 بود که به لاله‌ها برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها کمک کرد، جایی که با قبول شکست در ضربات پنالتی مقابل آرژانتین از گردونه مسابقات کنار رفتند.

بلیند که پدرش دنی بلیند هم سابقه بازی در تیم ملی هلند را دارد، محصول آکادمی باشگاه آژاکس است و اولین بازی‌اش را برای این تیم در سال 2008 انجام داد و دو سال بعد به تیم خرونینخن قرض داده شد.

 

گروه نرم افزاری ماهور

 

در فصل 13-2012 بلیند به‌عنوان بازیکن سال باشگاه آژاکس انتخاب شد و در همان فصل نیز با این تیم لیگ هلند را فتح کرد. بلیند 32 ساله چهار فصل در منچستریونایتد بازی کرد (2014 تا 2018) و با این تیم قهرمان جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا شد. او سال 2018 به آژاکس برگشت و سال بعد یکی از مهره‌های کلیدی و تأثیرگذار در صعود آن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود.

 

در مجموع بلیند 333 بار برای تیم شهر آمستردام بازی کرد و در آنها 13 گل زد و 21 پاس گل داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا