آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ویارئال ۲ – ۱ رئال مادرید ؛ هدیه سال نوی ستین به بارسا

رئال مادرید شانزدهمین بازی خود در لالیگا را مقابل ویارئال برگزار کرد و در این بازی خارج از خانه ۲-۱ شکست خورد .

رئال مادرید امشب برای دیدار با ویارئال به ورزشگاه خانگی این تیم، لاسرامیکا، رفت تا با شاگردان کیکه ستین دیدار کند. رئال در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانست از بارسا پیشی گرفته و به صورت موقت صدرنشینی را به خود اختصاص بدهد.

 

ویارئال در خانه خود بازی را تهاجمی آغاز کرد و در همان پنج دقیقه اول دو بار فرصت داشت دروازه رئال را باز کند. در ثانیه‌‌های اول شروع بازی شوت بائنا از بالای تیر دروازه رئال بیرون رفت و در دقیقه 5 تیر دروازه منجی کورتوا شد. ضربه پشت پای تماشایی کوکلین از کورتوا عبور کرد ولی از شانس خوب او به تیر دروازه برخورد کرد.

اما به تدریج رئال از زیر فشار دقایق اولیه حریف بیرون آمد و در دقیقه 21 اولین فرصت خود را ایجاد کرد. بنزما در موقعیتی خوب میلیتائو را صاحب توپ کرد ولی زیر فشار مورنو او نتوانست شوت خوبی شلیک کند و توپش از کنار دروازه بیرون رفت.

 

گروه نرم افزاری ماهور

دو دقیقه بعد ویارئال صاحب موقعیتی عالی شد. پاس درخشان جرارد در محوطه جریمه به پینو رسید و او تنها کورتوا را در مقابل داشت اما دروازه‌بان بلژیکی با خوابیدن روی زمین موفق شد شوت او را مهار کند. در دقیقه 25 هم بائنا از فاصله 25 متری شوت پرقدرتی به سمت دروازه رئال شلیک کرد که با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

موج دوم حملات ویارئال هم کم کم فروکش کرد و در دقیقه 40 رئال فرصت گلزنی داشت. بنزما پاسی تماشایی برای وینیسیوس فراهم کرد و او شوتی محکم به سمت دروازه رینا شلیک کرد اما رینا به خوبی موفق شد ضربه او را مهار کند. نیمه اول در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

ویارئال نیمه دوم را هم با اشتهای زیاد برای گلزنی آغاز کرد و خیلی زود موفق شد به هدف برسد. مندی برای رئال توپ را از دست داد و پارخو که توپ را ربوده بود آن را در حاشیه محوطه جریمه به جرارد رساند. او پاس خوبی به پینو داد و شوت او از کورتوا عبور کرد و مندی هم تنها بعد از عبور توپ از خط دروازه به آن رسید.

حالا نوبت رئال بود که برای زدن گل تساوی فشار بیاورد. بنزما خیلی زود شوت خوبی شلیک کرد که توپش از کنار دروازه بیرون رفت. مودریچ هم چند دقیقه بعد بخت خود را آزمایش کرد که توپ او هم در چارچوب نبود.

 

بنزما در دقیقه 56 پاس رو به عقب وینیسیوس را به سمت دروازه شلیک کرد اما توپ او در برخورد با بازیکنان ویارئال بیرون رفت. اما بعد از بررسی صحنه با استفاده از VAR مشخص شد که توپ به دست فویت برخورد کرده است و داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. کریم بنزما پشت توپ ایستاد و کار را برای رئال به تساوی کشاند.

اما خوشحالی رئال مادرید کوتاه‌مدت بود و تنها یک دقیقه بعد شاگردان کیه ستین هم صاحب یک پنالتی شدند. داوید آلابا در محوطه جریمه مادرید به زمین افتاد و بدون اینکه متوجه بشود دستش به توپ برخورد کرد. ولی داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. جرارد مورنو پشت توپ ایستاد و با پای چپ دروازه کورتوا را باز کرد تا ویارئال بار دیگر از حریف جلو بیفتد.

در دقایق بعدی رودریگو و کروس دو موقعیت را برای رئال مادرید از دست دادند. در دقیقه 88 کاماوینگا پاسی برای وینیسیوس ساخته و پرداخته کرد و با اینکه توپ او از بالای دروازه بیرون رفت ولی پرچم کمک داور نشان می‌داد او در آفساید قرار داشته است. در دقیقه 90 ویارئال بود که بار دیگر فرصت گلزنی به دست آورد ولی کورتوا با پاهایش ضربه چوکوئزه را دفع کرد تا مانع از تبدیل شدن اختلاف به دو گل بشود.

 

بازی در نهایت با پیروزی 2-1 ویارئال به پایان رسید تا رئال مادرید از بهترین فرصت ممکن برای پیشی گرفتن از بارسا و قرار گرفتن در صدر جدول به صورت موقت استفاده نکند. رئال حالا با شانزده بازی 38 امتیازی است و در رتبه دوم جدول ایستاده است. بارسای صدرنشین در حال حاضر با پانزده بازی 38 امتیاز دارد و می‌تواند در بازی بعدی‌اش با اتلتیکو مادرید در واندا متروپولیتانو با اختلاف امتیاز صدرنشین لالیگا شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا