آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

وین رونی، اولین تلاش اورتون برای جایگرینی لمپارد

وین رونی تماسی از اوزرتون دریافت کرده است، اما مهاجم سابقش در مورد جایگزینی لمپارد تردیدهای جدی دارد.

اورتون پس از اخراج فرانک لمپارد به دنبال مربی جدیدی است، اما ممکن است تا متقاعد کردن وین رونی برای تقبل این نقش، راه سختی در پیش داشته باشد.

اورتون پس از اخراج لمپارد سرمربی سابق این تیم بدلیل عملکرد ضعیف در لیگ برتر، تماس غیررسمی با وین رونی برقرار کرده است. رونی در حال حاضر هدایت تیم MLS دی سی یونایتد را بر عهده دارد، اما در مورد بازگشت به انگلیس و هدایت گودیسون پارک تردیدهای جدی دارد. رونی قبلاً فاش کرده بود که قبل از منصوب شدن لمپارد در ژانویه 2022، زمانی که او هدایت دربی کانتی در چمپیونشیپ را بر عهده داشت، شانس هدایت اورتون را رد کرد.

“اورتون به  من مراجعه کرد و از من خواست که برای این کار مصاحبه کنم.” اما من آن را رد کردم. من معتقدم که سرمربی لیگ برتر خواهم شد و 100 درصد برای آن آماده هستم. اما من در حال حاضر شغلی در دربی دارم که برای من مهم است.”

وین رونی متعاقباً به ایالات متحده نقل مکان کرد و در ژوئیه 2022 به عنوان سرمربی دی سی یونایتد منصوب شد. این مهاجم در پایان دوران حرفه ای خود دو سال در این باشگاه حضور داشت و 48 بازی انجام داد و 23 گل به ثمر رساند. دی سی یونایتد فصل گذشته با اختلاف 7 امتیازی در لیگ MLS در رده آخر قرار گرفت، اگرچه این مربی به شدت اصرار داشت که “هیچ شانسی” برای تکرار در اولین دوره کامل مربیگری اش وجود ندارد. قرارداد او با این باشگاه در پایان فصل به پایان می رسد.

گروه نرم افزاری ماهور

اورتون زندگی خود را پس از لمپارد در روز شنبه با یک آزمون سخت مقابل آرسنال، رهبر لیگ برتر در گودیسون پارک آغاز خواهند کرد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا