آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کایسدو، بازیکن ۱۰۰ میلیون پوندی برایتون مورد نظر چلسی و آرسنال

کایسدو این ملی پوش اکوادور به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازیکنان در اروپا ظاهر شده است و این بازیکن 21 ساله این آخر هفته برای لیورپول توپ می زند.

مشکلات قرمزها در این فصل کاملاً مستند شده است، و مطمئناً این آخر هفته با بازگشت به ورزشگاه آمکس مورد آزمایش قرار خواهند گرفت، صحنه ای که یورگن کلوپ تنها دو هفته پیش آن را بدترین بازی توصیف کرد.

کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود در روز جمعه به شکست 3-0 لیگ برتر انگلیس اشاره کرد: “یک نمایش ترسناک ” تیم او ممکن است با دو بازی دفاعی سرسختانه و چند کلین شیت که به سختی به دست آورده است، به این بداخلاقی پاسخ داده باشد، اما آنها می دانند که اگر بخواهند امیدهای خود را برای حفظ جام حذفی زنده نگه دارند، به یک پیشرفت جدی نیاز دارند.

برایتون برای تیمی که اعتماد به نفس پایینی دارد و برای انسجام، ساختار و تعادل تلاش می کند، ممکن است بدترین نوع حریف برای لیورپول باشد. تیم روبرتو دزربی بالاتر از آنها در جدول قرار دارد، آزادانه به نتیجه دلخواه می رسند (19 گل در 6 بازی اخیر خود) و به طور مداوم با سازماندهیو انرژی بازی می کنند.

بازیکن بزرگ آنها، سولی مارچ دست کم گرفته شده و کائورو میتوما بدر دیدار طرفین در اوایل ماه جاری آسیب دید، اما بیشتر موفقیت برایتون در این فصل را می توان به عملکرد دو نفره هافبک مرکزی آنها با الکسیس مک ردیابی کرد. مک آلیستر و کایسدو به عنوان یکی از قدرتمندترین زوج ها ظاهر می شوند.

گروه نرم افزاری ماهور

البته مک آلیستر نقش کلیدی در موفقیت آرژانتین در جام جهانی ایفا کرد، اما ظهور کایسیدو است که در این فصل بیش از همه توجه ها را به خود جلب کرده است و این بازیکن ملی پوش اکوادور را به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان فوتبال اروپا تبدیل کرده است.

چلسی قبلاً پیشنهادی 55 میلیون پوندی (68 میلیون دلاری) برای این بازیکن 21 ساله را در این ماه رد کرده بود، در حالی که گزارش ها در روز جمعه حاکی از آن بود که آرسنال نیز شاهد رد پیشنهاد 60 میلیون پوندی (74 میلیون دلاری) بوده است و برایتون اصرار دارد که بازیکن در این پنجره فروخته نخواهد شد، علیرغم درخواست عمومی بازیکن برای رها کردن او. گفته می شود ارزش آنها نزدیک به 100 میلیون پوند (124 میلیون دلار) است، اگرچه به بازیکن گفته شده است که تا پایان پنجره نقل و انتقالات از باشگاه دور بماند.

این رقم واقعاً قابل توجه است، وقتی در نظر بگیرید که این بازیکنی است که در ژانویه 2021 از ایندیپندنته دل واله کمتر از 5 میلیون پوند هزینه کرد و از آن زمان تنها 31 بازی برای برایتون انجام داده است. دوازده ماه پیش، او به صورت قرضی در تیم بلژیکی Beerschot حضور داشت.

او از زمان بازگشت بسیار درخشان بوده است، هرچند، عملکرد او در نیمه دوم فصل گذشته تضمین کرد که برایتون می تواند ایو بیسوما را به تاتنهام بفروشد، با این حال مطمئن است که آنها قبلاً جایگزینی عالی را در هیئت مدیره داشتند و آماده بودند تا جای خالی را پر کنند. .

کایسدو قطعا این کار را انجام داده است. او ستاره نمایش در آخر هفته اول فصل لیگ برتر بود، زیرا مرغ های دریایی اولین پیروزی را در اولدترافورد به ثبت رساندند، و از آن زمان تا به حال قدرت را به دست آورده است، زیر نظر گراهام پاتر می درخشد و زیر نظر دزربی حتی بهتر می شود. و همچنین عملکرد تحسین برانگیزی برای اکوادور در جام جهانی قطر داشت.

دزربی می‌گوید: «کایسدو، برای من، می‌تواند به یکی از بهترین هافبک‌های لیگ برتر و اروپا تبدیل شود. بازیکنان زیادی هستند که با توپ خیلی خوب هستند اما بدون توپ در فضاهای دفاعی چندان خوب نیستند. بقیه در فضای دفاعی بالا هستند اما در مورد توپ مشکلاتی وجود دارد. کایسدو بسیار جوان است بنابراین می تواند بیشتر یاد بگیرد و پیشرفت کند. او محدودیتی ندارد.»

گوستاوو آلفارو، مربی سابق او در تیم اکوادور، با این موضوع موافق است. او گفت: «او بازیکنی در سطح جهانی است. در سال 2020 آلفارو در اولین بازی ملی بزرگسالان خود به کایسیدو 18 ساله اعتماد کرد تا به نبرد لیونل مسی در مقدماتی جام جهانی برود و از آن زمان به عنوان مهره اصلی برای کشورش تبدیل شد و 28 بازی ملی انجام داد.

واضح است که او بازیکنی است که قرار است در سطح بالایی بازی کند. لیورپول هواداراش است و بحث‌هایی در داخل آنفیلد وجود دارد که چرا وقتی او دو سال پیش اکوادور را ترک کرد، باشگاه او را تحت تأثیر قرار نداد. در واقع، به نظر می رسد کایسدو در تابستان انتخاب باشگاه های خود را خواهد داشت، زمانی که دو سال از قراردادش باقی مانده است و زمانی که برایتون به دنبال پول نقد است، همانطور که در گذشته با موفقیت در مورد بازیکنانی مانند بیسوما، بن انجام داده است.

جدایی اخیر تروسارد از آرسنال و همچنین چشم‌انداز وسوسه‌انگیز صعود به اروپا، به این معنی است که آنها تمایلی به فروش در ژانویه ندارند، اگرچه اگر بازیکن به وضوح تمایل خود را برای جدایی اعلام کند، همانطور که تروسارد انجام داد، این امر می‌تواند تغییر کند. کایسدو در گذشته “رویای” خود را برای بازی در منچستریونایتد، و جذابیت فوتبال لیگ قهرمانان در چلسی (و دیدار مجدد با پاتر)، یا پتانسیل مدال برنده لیگ برتر در آرسنال، بیان کرده است.

با این حال، در حال حاضر، او در Amex، در کنار مک آلیستر باقی می‌ماند و آماده است تا به صعود بی‌وقفه خود و به ستاره شدن ادامه دهد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا