آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گواردیولا و از دست دادن فرصت جذب اودگارد در بایرن مونیخ

جاه طلبی های خود پپ گواردیولا ممکن است از فرصتی برای جذب مارتین اودگارد در زمانی که او هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت، جلوگیری کرده باشد.

این مسئله توسط یان آاژ فیورتوف، کارشناس بوندسلیگا و بازیکن سابق این تیم فاش شده است که گواردیولا در سال 2015 از او خواسته است که آیا می تواند او را برای پیوستن به بایرن مونیخ متقاعد کند. فیورتوف، مهاجم نروژی، پاسخی به سرمربی افسانه‌ای داشت که در نهایت درست بود.

 

فیورتوف در صحبت در Sport Bild درباره برخورد خود با گواردیولا در سال 2015 توضیح داد، جایی که آنها در مورد اودگارد نروژی صحبت کردند. وقتی با بایرن در کمپ تمرینی قطر بودم، پپ گواردیولا به سمت من آمد، انگشتش را روی سینه ام گذاشت و گفت: باید او را به بایرن بیاوری، من او را بهترین بازیکن جهان خواهم کرد. “.

 

“من پاسخ دادم: “مشکلی وجود دارد، زیرا به زودی خودتان بایرن مونیخ را ترک خواهید کرد.” بعد ناگهان خیلی ساکت شد.”

گروه نرم افزاری ماهور

اودگارد در سنین نوجوانی خود با کسب افتخارات بین المللی کامل برای نروژ در تنها 15 سالگی وارد صحنه شد و در سال 2015 توسط رئال مادرید خریداری شد و بایرن و گواردیولا را با امضای او شکست داد. تا آخرین بازیکن گواردیولا در مونیخ باشد. او ثابت کرد که فیورتوف در تابستان از آنجا خارج شد و هدایت منچسترسیتی را برعهده گرفت. پس از آن، او آنها را به چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر رسانده است، در حالی که اودگارد خود را به عنوان کاپیتان یک تیم در حال احیا شده آرسنال یافته است که می تواند آنها را در این فصل به عنوان قهرمانی برساند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا