آخرین مطلبداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

گواردیولا: چلسی باید با وجود شکست منچسترسیتی به پاتر پایبند باشد

من در بارسا به زمان نیاز نداشتم زیرا مسی را داشتم! گواردیولا می‌گوید: چلسی باید با وجود شکست منچسترسیتی به پاتر پایبند باشد.

پپ گواردیولا از چلسی خواست علیرغم شکست 4-0 مقابل منچسترسیتی در روز یکشنبه، به گراهام پاتر، مربی، فرصت بیشتری برای بهبود تیمش بدهد.

چلسی برای دومین بار در چهار روز گذشته توسط سیتی مغلوب شد و با عملکرد ضعیف مقابل تیم گواردیولا از جام حذفی کنار رفت. آبی‌ها تنها یک پیروزی از هفت بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها کسب کرده‌اند و در این مدت به رتبه دهم لیگ برتر سقوط کرده‌اند و از جام حذفی و لیگ کاپ خارج شده‌اند و در نتیجه درخواست‌هایی برای اخراج پاتر مطرح شده است.

اما گواردیولا می گوید که چلسی اشتباه می کند اگر مردی را که به تازگی در ماه سپتامبر به این سمت منصوب شد را برکنار کند و در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: “من به تاد بولی می گویم که به گراهام پاتر زمان بدهد. به او زمان بدهید. همه مدیران به زمان نیاز دارند و حق با اوست. می‌دانم که نتایج در باشگاه‌های بزرگ مهم است، اما به او زمان بدهید. کاری که او در برایتون انجام داد فوق‌العاده بود، اما همه مدیران به زمان نیاز دارند، او حق دارد. در بارسلونا من این کار را نکردم. به دو فصل نیاز ندارم زیرا من [لیونل] مسی را در آنجا داشتم.”

تهواداران چلسی در جریان باخت آخر هفته در حالی که شروع به خواندن نام توماس توخل کردند، که پاتر در اوایل فصل جایگزین او شد، خشم خود را از پاتر ابراز کردند.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا