آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

 آتالایا:رونالدو نمی تواند تمرینات بنزما را تحمل کند!

آتالایا مربی شخصی مدعی شد رونالدو نمی تواند تمرینات بنزما را تحمل کند – مهاجم رئال مادرید سخت تر از همیشه کار می کند

مربی شخصی مهاجم رئال مادرید مدعی شد کریستیانو رونالدو “نتوانست تمرینات کریم بنزما را تحمل کند”.

برنده توپ طلای 2022 در حال حاضر به دلیل مصدومیتی که او را از تلاش رئال برای قهرمانی در جام باشگاه های جهان محروم می کند، در کنار زمین گیر کرده است. با این حال، او در 35 سالگی بیشتر از همیشه روی تناسب اندام خود کار می کند و به نظر می رسد از نظر بدنی خود را به سطحی برساند که حتی رونالدو، فوق ستاره پرتغالی و هم تیمی سابق خود در سانتیاگو برنابئو نیز برای مبارزه با آن دست و پنجه نرم می کند.

خاویر آتالایا، مربی شخصی بنزما، به رادیو مارکا درباره او گفته است: “کریم هر روز بهتر می شود. او در خانه است، بدون اینکه کاری انجام دهد، و برای تمرین به باشگاه می رود. ذهنیت مرد فرانسوی مستلزم بهبود هر روز است. حتی کریستیانو هم نتوانست تمرینات بنزما را تحمل کند.”

آتالایا همچنین زمانی که برنده 5 توپ طلا در مادرید بود، از نزدیک با رونالدو کار می کرد، بنابراین در موقعیت خوبی است که نظر خود را در مورد اینکه آیا این بازیکن 38 ساله می تواند با آنچه خواسته شده کنار بیاید یا خیر، ارائه دهد.

گروه نرم افزاری ماهور

بنزما که فصل گذشته پس از زدن 44 گل برای رئال به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد، در 13 بار در فصل 2022-2023 هدف بلانکوس ها را پیدا کرد در حالی که رونالدو – پس از انتقالش به النصر به عنوان بازیکن آزاد – هنوز در جستجوی جرقه ای در خاورمیانه است.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا