آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی : دوست ندارم به میلان برخورد کنیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید ، پس از صعود تیمش به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت که دوست ندارد در این مرحله به میلان برخورد کنند و می خواهد در فینال مقابل روسونری قرار بگیرد .

رئال مادرید دیشب توانست با برتری 1-0 برابر لیورپول و در مجموع پیروزی 6-2 راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. تک گل رئال را کریم بنزما به ثمر رساند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت: «فکر می‌کنم هم خوب بازی کردیم و هم بازی را به بهترین شکل مدیریت کردیم. عقب ننشستیم و دفاع نکردیم و از همان ابتدا سعی داشتیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم. هم در دفاع و هم در حمله منسجم بودیم و شانس‌های زیادی برای گلزنی خلق کردیم. بازی را به سمتی بردیم که دوست داشتیم.»

 

کارلتو ادامه داد: «پرس از جلوی ما لیورپول را اذیت کرد. کروس و مودریچ مثل همیشه در چنین بازی‌هایی عالی بودند و به خوبی توانستند به مهاجمان توپ برسانند. هر دو نیز به خوبی رابط بین خط دفاعی و حمله بودند.»

تعویض‌های دیرهنگام: «تیم خوب بازی می‌کرد و نیازی به تغییر فوری نبود. تعویضی‌ها را برای دقایق پایانی می‌خواستم. تیم هرگز تمرکزش را از دست نداد و خطر نکردیم. حس نکردم نیاز به تعویض زودهنگام داریم.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

بهترین بازیکن تیم: «همه خوب بودند. با توجه به برتری 2-5 بازی رفت، این بازی می‌توانست یک تله ذهنی باشد ولی ما اسیر نشدیم. ما هرگز دفاع نکردیم و به دنبال زدن گل‌های بیشتر بودیم.»

 

پخش سرود معروف لیورپول پس از اتمام بازی: «حرکت فوق‌العاده‌ای بود و از آن خبر نداشتم. لیورپول باشگاهی بسیار باشخصیت و هویت بالاست و در بازی رفت یادمان است که به خاطر درگذشت آمانسیو چه کار قشنگی انجام دادند.»

 

صحبت با کلوپ: «در مورد صحنه مشکوک به پنالتی اخر بازی حرف زدیم و هر دو هم‌عقیده بودیم که هند پنالتی نبود. در مورد پنالتی بازی دیروز سیتی-لایپزیش حرف زدیم که اصلا پنالتی نبود. آن برخورد به دست را چطور پنالتی گرفتند؟ این فوتبال نیست.»

 

برخورد احتمالی با میلان در یک چهارم نهایی: «دوست دارم با میلان در فینال برخورد کنیم نه در یک چهارم نهایی.»

4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا