آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

انگولو کانته به تمدید حضور خود در چلسی پس از پایان فصل نزدیک است

انگولو کانته با نزدیک شدن به بازگشت به تیم اصلی، به امضای قرارداد جدید با چلسی نزدیک شده است

انگولو کانته به تمدید حضور خود در چلسی پس از پایان فصل نزدیک است، زیرا او همچنین به بازگشت قریب الوقوع به تیم اصلی امیدوار است.

قرارداد کانته در ژوئن تمام می شود ,چلسی از رسیدن به توافق مطمئن است. بازیکن نیز در آستانه بازگشت به تمرینات کامل است.

قرارداد فعلی این بازیکن فرانسوی در ماه ژوئن به پایان می رسد، به این معنی که او در پایان فصل 2022-2023 می تواند به عنوان یک انتقال آزاد از این تیم جدا شود. مذاکرات بین دو طرف ادامه دارد و پیشرفت در پایان سال گذشته مثبت ارزیابی شده است. اکنون به نظر می رسد که کانته در غرب لندن بماند، زیرا تلگراف گزارش می دهد که چلسی مطمئن است به زودی به توافق با او می رسد.

وضعیت قرارداد این هافبک، بازیکنانی از پاری سن ژرمن و بارسلونا را در مورد انتقال احتمالی تابستانی در وضعیت هشدار قرار داده بود. با این حال، تصور می‌شود که کانته احساس می‌کند در لندن مستقر است و مایل است در باشگاهی بماند که در آن تمام جام‌های موجود را به‌جز جام کارابائو برده است. هر گونه توافق احتمالی دومین خبر خوب قرارداد پس از آن است که تیاگو سیلوا، مدافع مستحکم دفاعی نیز قرارداد جدیدی را در اوایل این ماه امضا کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

گراهام پاتر، سرمربی آبی‌ها علاوه بر پیشرفت در قرارداد جدید، با بازگشت قریب‌الوقوع برای شاهد قهرمانی فرانسه در جام جهانی تقویت شده است. کانته از ماه آگوست به دلیل مصدومیت همسترینگ در بازی مقابل تاتنهام از میادین دور بوده است، اما در ابتدا در آماده سازی برای بازی برگشت مقابل اسپرز در اوایل این هفته شرکت کرد. در حالی که هافبک بطور کامل بازی نکرد، انتظار می‌رود که این تاریخ خیلی دور نباشد و برای مدتی در ماه مارس به میادین بازگردد.

با وجود افزایش قرارداد و به‌روزرسانی‌های آمادگی جسمانی این بازیکن، آبی‌ها در دیدار یکشنبه مقابل تاتنهام بدون کانته خواهند بود، جایی که آنها به دنبال بازگشت از شکست ناامیدکننده آخر هفته گذشته مقابل ساوتهمپتون هستند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا