آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اینزاگی : پورتو عالی است ولی ما صعود می کنیم

سیمئونه اینزاگی اطمینان دارد که اینتر می‌تواند با ارائه دو بازی قدرتمندانه، پورتو را حذف کند و راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.

فردا از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، اینتر در سن سیرو میزبان پورتو است. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و در بهترین فرم به این بازی حساس رسیده‌اند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در نشست خبری این بازی گفت: «این یک بازی لیگ قهرمانان بسیار فشار است و باید برای پیروزی بهترین بازی خودمان را انجام دهیم. به خصوص باید با تفکر و ذهنیت برنده وارد زمین شویم. قطعا در برخی مقاطع بازی نیاز است از فکرمان به درستی استفاده کنیم. برای پیروزی باید یک تیم متحد باشیم.»

 

دیدار دوباره با هم‌تیمی قدیمی، سرجیو کونسیسائو (سرمربی پورتو): «سرجیو هم‌تیمی فوق‌العاده‌ای بود و به عنوان مربی در پورتو عالی کار کرده است. باهم در لاتزیو موفقیت‌های مهمی کسب کردیم و بازی کنار او تجربه بزرگی بود. پورتو تیمی است که به لحاظ بدنی و تاکتیکی در بهترین فرم قرار دارد. ما دو مربی جوان هستیم و دیدار دوباره او لذت‌بخش است.»

اینزاگی در مورد اینکه چه عواملی تعیین کننده تیم صعود کننده خواهند بود، گفت: «در نهایت بازی در 180 دقیقه سرنوشتش مشخص می‌شود. برابر هواداران به دنبال نمایشی هجومی هستیم و می‌دانیم تیم مقابل شجاع و جسور است. پورتو در سال‌های اخیر همیشه برابر تیم‌های ایتالیایی نتیجه خوبی گرفته است. ما می‌خواهیم این روند را تغییر دهیم.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

درس گرفتن اینتر از گذشته: «داستان هر فصل متفاوت است. در دو یک هشتم نهایی گذشته حذف شدیم و می‌دانیم پورتو چه حریف سختی است ولی در بهترین شرایط قرار داریم. می‌خواهیم دو بازی عالی انجام دهیم و به یک چهارم نهایی برویم.»

 

زوج خط حمله اینتر: «هر تصمیمی بگیرم به صلاح تیم خواهد بود. فردا با اعلام ترکیب اصلی متوجه خواهید شد.»

 

کدام تیم شانس بیشتری برای صعود دارد؟ «من در پیش‌بینی خوب نیستم. با نهایت احترام به پورتو وارد زمین می‌شویم و هدف رفتن به دور بعد است. پورتو تیم بسیار باکیفیتی است و کار سختی خواهیم داشت ولی من به تیم خودم ایمان دارم و با همه قلب و روحمان بازی خواهیم کرد تا به دور بعد برویم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا