آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

این فرناندز برای منچستریونایتد کاپیتان نمی شود

برونو فرناندز در بازی با رئال بتیس مرتکب خطایی شد که یک بار دیگر صلاحیت او برای بستن بازوبند کاپیتانی را زیر سؤال برد.

بعد از شکست 7-0 مقابل لیورپول انتقادات زیادی از برونو فرناندز شد و خیلی از هواداران و ستاره‌های سابق منچستریونایتد خواستار پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از این بازیکن شدند. با این وجود اما اریک تن‌هاخ پشت ستاره پرتغالی در آمده و تاکید کرد که او همچنان کاپیتان دوم شیاطین سرخ است.

 

هری مگوایر، مدافع ملی‌پوش منچستریونایتد، کاپیتان اول این تیم محسوب می‌شود اما با توجه به اینکه سرمربی هلندی اعتقاد زیادی به او ندارد معمولا برونو فرناندز به عنوان کاپیتان دوم، بازوبند را به دست خود می‌بندد؛ بازوبندی که حالا خیلی‌ها معتقدند برونو مستحق آن نیست.

او علاوه بر اینکه در جریان بازی با لیورپول نتوانست در لحظات حساس و پرفشار به عنوان کاپیتان تاثیرگذار نشان دهد، بعد از به صدا در آمدن سوت پایان نیز یکی از ابتدایی‌ترین وظایف خود را فراموش کرد. درحالی‌که هواداران یونایتد بعد از شکست تحقیرآمیز منتظر بودند تا کاپیتان تیمشان با دیگر بازیکنان به سمت آنها برود و عذرخواهی کند، اما در کمال ناباوری فرناندز راهی رختکن شد و رافائل واران برای جلوگیری از حاشیه، هم‌تیمی‌های خود را جمع کرد و به سمت هواداران رفت.

گروه نرم افزاری ماهور

بعد از این رفتارهای عجیب، انتقادات از فرناندز به اوج رسید، اما تن‌هاخ در بازی امشب مقابل رئال بتیس در لیگ اروپا باز هم این بازیکن را به عنوان کاپیتان انتخاب کرد. ملی‌پوش پرتغالی یونایتد که گل سوم تیمش در این دیدار را به ثمر رساند در دقیقه 68 بازی یک بار دیگر رفتاری از خود نشان داد که در حد و اندازه‌های کاپیتان تیم بزرگی چون منچستریونایتد نبود.

او در شرایطی که تیمش 3-1 از بتیس پیش بود، یک خطای بی‌مورد روی کلودیو براوو، دروازه‌بان حریف، مرتکب شده و موجباب یک جنجال را فراهم کرد؛ جنجالی که به درگیری کاپیتان منچستر با بازیکنان حریف ختم شد و یک کارت زرد برای او به همراه داشت تا یک بار دیگر این سؤال به وجود بیاید که آیا برونو فرناندز می‌تواند کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد باشد یا خیر.

9 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا