آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تارتار پس از انصراف از حضور در تیم ملی: چرا دایی و گل‌محمدی در بین گزینه‌ها نیستند؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد در مقطع فعلی به دلیل شرایط حساس تیمش و اعتماد مدیران باشگاه نمی‌تواند هدایت تیم ملی فوتبال را برعهده بگیرد و گفت که امیدوار است قلعه نویی از سرمربیگری تیم ملی انصراف ندهد .

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که به‌عنوان یکی از گزینه‌های داخلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران معرفی شده بود، به مانند امیر قلعه‌نویی در صفحه شخصی‌اش انصراف خود از قبول این مسئولیت را اعلام کرد.

 

تارتار در صفحه شخصی‌اش نوشت: هفته گذشته من نیز به مانند سایر گزینه‌ها، نامه فدراسیون فوتبال برای ارائه برنامه برای هدایت تیم ملی فوتبال را دریافت کردم که با توجه به قید محرمانه بودن این نامه، ترجیح دادم واکنشی به آن نداشته باشم، اما حالا دوست دارم از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر کنم. ضمن احترام به تمام مربیان خارجی که به نظرم حضور آنها باعث پیشرفت فوتبال ایران (بازیکنان و مربیان) می‌شود، دوست دارم از مسئولان فدراسیون بابت اعتماد به سرمربیان ایرانی تشکر کنم.

وی افزود: برای من حضور در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی کشورم مایه مباهات است و از این بابت بسیار خوشحالم. این برای من که از کودکی همراه و هوادار تیم ملی بودم، باعث افتخار است اما جای سؤال و تعجب دارد که چرا در بین گزینه‌ها نام دو چهره مهم مربیگری فوتبال ایران، علی دایی و یحیی گل‌محمدی قرار ندارد؟ بی‌تردید حضور آنها می‌‌توانست به سود فوتبال ایران باشد و ای کاش می‌شد در این مقطع حساس از تجربه این دو مربی عزیز و باتجربه استفاده کرد. ضمن خسته نباشید به دوست و همکارم گل‌محمدی برای تلاش‌هایش در پرسپولیس، امیدوارم علی دایی عزیز و دوست‌داشتنی نیز هر چه زودتر به صحنه فوتبال ایران بازگردد. همچنین از امیر قلعه‌نویی تقاضا دارم در صورت امکان از هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان کناره‌گیری نکند.

 

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به تعهد کاری به تیم ذوب‌آهن اصفهان، مدیران باشگاه، بازیکنان، هواداران و کارگران زحمتکش ذوب‌آهن دارم و همچنین دیگر موارد، باید انصراف خود از حضور در تیم ملی فوتبال را اعلام کند. مدیران باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن در این مدت حمایت خوبی از کادر فنی داشتند و من به‌عنوان سرمربی تعهد کاری و اخلاقی نسبت به آنها را حفظ می‌کنم. با توجه به فشردگی تمرینات در روزهای اخیر و تمرکز برای بازی با مس کرمان، فراغت لازم برای تهیه و ارائه برنامه موردنظر مسئولان فدراسیون فوتبال را نداشتم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم. در پایان امیدوارم مسئولان فدراسیون پس از بررسی همه جوانب، بهترین گزینه را برای هدایت تیم ملی و تیم فوتبال امید انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا