آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تاوان لگد زدن به خاطر تعویض: رافینیا مصدوم شد!

رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، به دلیل لگدهایی که به ظرف خنک کننده بطری‌ها روی نیمکت زده بود مصدوم شده است.

شکست بارسلونا برابر منچستریونایتد به معنای حذف این تیم از رقابت‌های لیگ اروپا بود و رافینیا امیدوار بود که بتواند جلوی این اتفاق را بگیرد.

این بازیکن در بازی رفت در نوکمپ پاس تک گل بارسا برای مارکوس آلونسو را در این بازی ارسال کرده بود و یک گل هم از به ثمر رسانده بود اما ژاوی تصمیم گرفت که او را در دقیقه 83 از زمین بازی بیرون بکشد و فران تورس را به جای او وارد زمین کند.

این موضوع عصبانیت شدید این ستاره برزیلی را به همراه داشت و او پس از این که روی نیمکت نشست چند بار متوالی به ظرف خنک کننده بطری‌ها که در مقابلش قرار داشت لگد زد تا نشان دهد که تصمیم سرمربی این تیم به هیچ وجه به مذاقش خوش نیامده است.

اما حالا مشخص شده که این عصبانیت شدید تاوان بسیار بیشتری را برای او به همراه داشته است و باعث شده که این بازیکن با مشکلی جدی روبرو شود.

گروه نرم افزاری ماهور

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده که رافینیا به دلیل شدت ضرباتی که به این ظرف زده بود، دچار مصدومیت شده و از ناحیه زانوی پایش احساس درد شدیدی می‌کند.

این احساس درد باعث شده که او نتواند به صورت کامل در تمرینات چند روز اخیر بارسا حضور داشته باشد و به احتمال زیاد در ترکیب اصلی این تیم در دیدار امشب برابر آلمریا به میدان نخواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا