آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تحقیر گالتیه : حضور کامپوس در کنار زمین مثل یک مربی

ورود لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، به منطقه فنی کنار زمین در جریان دیدار تیم پاریسی مقابل لیل و فریاد زدن بر سر بازیکنان یکی از صحنه‌های جنجالی این مسابقه بود.

دیدار دراماتیک پاری‌سن‌ژرمن و لیل که دقایقی پیش با گل استثنایی لیونل مسی در آخرین لحظات با پیروزی 4-3 پاریسی‌ها به پایان رسید با یک اتفاق عجیب همراه بود.

 

در جریان مسابقه لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، از سکوهای ورزشگاه پایین آمد و خودش را به منطقه فنی کنار زمین رساند و در منقطه‌ای که در اختیار سرمربی این تیم، کریستوف گالتیه است شروع به دادن دستورهای تاکتیکی به بازیکنان کرد.

این صحنه عجیب بار دیگر نشان داد شرایط داخلی پی‌اس‌جی تا چه حد متشنج است. پاری‌سن‌ژرمن بعد از سه شکست پیاپی مقابل مارسی در جام حذفی فرانسه، مقابل موناکو در لیگ یک و مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان امشب هم در دیدار مقابل لیل عملکرد قابل‌قبولی نداشت.

گروه نرم افزاری ماهور

پی‌اس‌جی که در خانه‌اش، پارک دو پرنس، بازی می‌کرد، با اینکه با گل‌های امباپه و نیمار از حریف پیش افتاد ولی با دریافت سه گل تا دقیقه 69 با نتیجه 3-2 عقب افتاده بود.

 

اینجا بود که مدیر ورزشی پی‌اس‌جی نتوانست بر خشم خود غلبه کند و تصمیم گرفت با ترک سکوها خودش را به کنار زمین برساند. لوئیس کامپوس که سابقه مربی‌گری دارد، با حضور در منطقه فنی کنار زمین شروع به فریاد زدن کرد. او تا جایی پیش رفت که حتی وقتی داور علیه پی‌اس‌جی اعلام خطا کرد کامپوس در نقش یک مربی به او اعتراض کرد.

بعد از این دخالت عجیب مدیر ورزشی پی‌اس‌جی بود که این تیم به شکلی معجزه‌آسا ورق را برگرداند و به لطف گل امباپه نتیجه را به تساوی کساند و در نهایت در دقیقه 94 با ضربه کاشته استثنایی لئو مسی موفق شد 4-3 به پیروزی برسد. لوئیس کامپوس در پایان این بازی دراماتیک یکی از خوشحال‌ترین پاریسی‌ها بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا