آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

جشنواره گل دورتموند در شب گذر رویس از مرز ۱۶۰ گل؛ رابین‌هود، خسته‌تر از حد تصور

دورتموند امشب با 6 گل کلن را در هم کوبید تا موقتا بالاتر از بایرن‌مونیخ بایستد.

دورتموند پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و پایان روند صددرصد پیروزی در سال جدید به دست شالکه، شنبه شب میزبان کلن بود که در نیم فصل نخست این فصل رقابت‌های بوندس لیگا موفق شده بود از تیم‌های بالانشین از جمله دورتموند، بایرن‌مونیخ، یونیون برلین و لایپزیش امتیاز بگیرد و مقابل اکثر تیم‌های قعرنشین امتیازاتش را از دست داد!

برای پنجمین دیدار متوالی، کلن موفق به کسب پیروزی نمی‌شود و متحمل شکست سنگین 6-1 در خانه دورتموند شود تا در فاصله 9 هفته تا پایان فصل، امیدهایش برای کسب سهمیه هر رقابت اروپایی را از دست رفته می‌بیند. آنها فصل جاری در کنفرانس لیگ اروپا نماینده بوندس لیگا بودند که قافیه صعود از گروه را به پارتیزان و نیس باختند.

دورتموند شاهد ۲ گل سباستین هالر و به ثمر رسیدن گل‌های شماره 160 و 161 مارکو رویس بود تا کاپیتان با گذر میشائیل سورک به‌ تنهایی رکورددار گلزنی در تاریخ دورتموند شود و رکوردش را هم بهبود بخشد. زردهای سیگنال ایدونا پارک تحت هدایت ادین ترزیچ بازی چشم‌نوازی از خود به نمایش می‌گذارند و با فراغ بال، همچون پری که به زمین می‌افتد با ظرافت با یکدیگر پاس‌کاری کرده و به دروازه حریفان نزدیک می‌شوند. این تیم برای نخستین بار در فصل جاری بیش از 5 بار دروازه حریفشان را باز و سنگین‌ترین شکست فصل کلن را هم به این تیم تحمیل کرد تا «دی‌گایس‌بکه» در فاصله بیش از 18 امتیازی منطقه کسب سهمیه لیگ اروپا و تنها با 6 امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار بگیرند.

«دی‌شوارتزگلبن» هم با کسب این پیروزی پر گل، 53 امتیازی شده و درحالی که بایرن‌مونیخ یکشنبه شب میهمان بایرلورکوزن است با یک امتیاز بیشتر نسبت به این تیم در صدر جدول بوندس لیگا ایستاده‌اند. پس از پایان وقفه بازی‌های ملی، دورتموند و بایرن‌مونیخ یکم آوریل به میزبانی آلیانتس آرنا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و سپس یک چهارم نهایی جام حذفی و رقابت با لایپزیش برای صعود به نیمه‌نهایی از راه می‌رسد.

2 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا