آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

جلسه بحرانی چلسی در میان صحبت های اخراج گراهام پاتر برگزار شد

جلسه بحرانی چلسی در میان صحبت های اخراج گراهام پاتر برگزار شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این هفته جلسه بحرانی در چلسی در میان صحبت‌ها درباره تهدید موقعیت گراهام پاتر در چلسی برگزار شد.

چلسی در رده دهم جدول قرار داردو با وجود هزینه های ژانویه، عملکرد ضعیفی داشت.پاتر مصمم شد همه چیز را تغییر دهد.

طبق گزارش ایونینگ استاندارد، مذاکراتی در چلسی بین پاتر و اعضای کادر اصلی تیمش در جریان است تا تلاش کنند تا روند بد اخیر تیم را متوقف کرده و وضعیت آنها را تغییر دهد. سرمربی چلسی در آخرین بازی خود شاهد شکست تیمش در مقابل ساوتهمپتون بود و با کادر مربیگری خود در مورد استراتژی هایی برای بهبود عملکرد و همچنین نیاز به افزایش اعتماد به نفس بازیکنان و بالا بردن روحیه تیم صحبت کرده است.

موقعیت پاتر به عنوان مدیر در این مرحله مورد تردید نیست، زیرا تاد بولی و بهداد اقبالی مالکان مشترک هنوز متقاعد نشده اند که او مشکل دارد. با این حال، سرمربی چلسی آشکارا اعتراف کرده است که می‌داند پس از 9 پیروزی از 25 بازی، تحت فشار است.

گروه نرم افزاری ماهور

علیرغم جلسه بحرانی تصور می‌شود که مالکان چلسی در حال حاضر مایلند با پاتر صبور باشند، اما می‌خواهند پیشرفت‌هایی را ببینند، به‌ویژه پس از سرمایه‌گذاری 600 میلیون پوندی در ژانویه که بازیکنانی مانند اندو فرناندز، میخایلو مودریک، نونی مادوکه و بنوا بادیاشیل به باشگاه می‌رسند.

چلسی در 11 بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها 6 گل به ثمر رسانده است . در واقع، آبی ها تنها در یک بازی از 14 بازی اخیر خود در لیگ (2-0 مقابل بورنموث) بیش از یک گل به ثمر رسانده اند.

هدف آبی‌ها برای بازگشت به پیروزی‌ها در روز یکشنبه مقابل تاتنهام در لیگ برتر است.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا