آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزهای تلخ به پایان می‌رسد؟/احتمال فرار بانوی پیر

یوونتوس برای بازگرداندن 15 امتیاز کسر شده درخواست فرجام‌خواهی داد.

شاید بتوان گفت امید تنها دلیل برای تلاش و ادامه‌ دادن در هر مسیری باشد. حدود 2 ماه قبل بود که آلگری و تیمش در حال رقابت برای رسیدن به جایگاه دوم جدول بودند که خبر تلخی روز خوب هواداران باشگاه را با ظلمت شب مواجه کرد. بانوی پیر دوباره نقره‌داغ شد. این‌ بار شاید به تلخی سال 2006 نبود اما باز هم از عمق فاجعه برای بیانکونری کم نمی‌کند. کسر 15 امتیاز هر تیمی از جمله یوونتوس در حال ترقی را هم فلج می‌کند. جنگیدن برای کسب حداقل مقام دوم در روزهایی که ناپولی تمام رقبایش را زیر پا له می‌کند، برای یوونتوس تبدیل به تلاش برای رسیدن به لیگ اروپا شد و دوباره ننگ تبانی بر پیشانی مدیران باشگاه نشست؛ اما کورسوی امید هنوز هم بر اردوی سیاه و سفیدهای شهر تورین می‌تابد. آنها به دنبال فرجام‌خواهی هستند.

 

یوونتوس به دومی لیگ بر می‌گردد ؟ 

امروز خبری مبنی بر اینکه باشگاه درخواست خود را برای فرجام‌خواهی به کمیته ملی المپیک ایتالیا ارسال کرده در خبرگزاری‌ها پخش شد و اگر مدارک مدیران برای اثبات عدم جعل حساب کامل باشد؛ انتظار می‌رود علاوه بر برگرداندن 15 امتیاز، تمام مدیران بخشیده شوند که در این صورت یوونتوس با 50 امتیاز در رده دوم قرار می‌گیرد و نزدیک‌ترین تیم به ناپولی خواهد بود. با این حال باید صبر کرد و دید که دادخواهی چگونه پیش می‌رود و آیا این تیم می‌تواند این لکه ننگ مجدد را از تاریخ باشگاه بیانکونری پاک کند؟

 

اصل ماجرا 

با توجه به خبرهایی که منتشر شد، مدیران مالی یووه با تغییر قیمت بازیکنان‌شان و فروش آنها با قیمتی بالاتر سعی بر متعادل کردن حساب‌های مالی داشته‌اند که سیستم حقوقی ورزشی ایتالیا متوجه این موضوع شده بود و به مدیران تیم گزارش کرد. با این وجود مدیران مالی نظر به اینکه قیمت بازیکنان فوتبال در این سال‌ها رشد فزاینده‌ای داشته، زیر بار این اتهام نمی‌روند و تیم را به این روز انداخته‌اند. اگر منصفانه هم به ماجرا و ادعای سران یووه نگاه کنیم شاید کمی به آنها در این باره حق بدهیم. یووه هم در تلاش برای رسیدن به قله‌های فوتبال در قاره سبز است و با پشتوانه مالی مناسبی که در اختیار دارد، سعی می‌کند در رشد تراز مالی باشگاه فعال و پویا باشد. با تمام این تفاصیل یوونتوس هم یک باشگاه حرفه‌ای است و باید شبیه به دیگر رقبایش از قوانین حرفه‌ای پیروی کند؛ خصوصا اینکه آنها یک بار داغ بزرگ کالچو پولی را بر پیشانی تاریخ بزرگ یووه ثبت کرده‌اند و این بدنامی مجدد نشان از سهل‌انگاری آنها دارد. منتظر خواهیم بود تا بفهمیم سرنوشت این بار چه خوابی برای بانوی پیر فوتبال اروپا دیده است؟ فرجام‌خواهی یووه به نتیجه می‌رسد یا شرایط تغییری نخواهد کرد.

گروه نرم افزاری ماهور
1 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا