آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رونالدو اولین گل خود برای النصر را به ثمر رساند

رونالدو پنالتی تلف شده را برای نجات تساوی النصر مقابل الفتح به ثمر رساند.

کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی حساب خود را برای النصر باز کرد تا تساوی 2-2 تیم جدیدش مقابل الفتح را حفظ کند.

رونالدو روز جمعه اولین گل خود به النصر را به ثمر رساند، اما این کافی نبود تا هر سه امتیاز را برای تیم جدیدش ثبت کند. با این حال، پنالتی تلف شده فوق ستاره پرتغالی باعث شد که النصر از پشت به میدان برود و تساوی مقابل الفتح را نجات دهد. کریستین تلو، خرید جدید، تنها در 12 دقیقه پس از دفع ضعیف دروازه بان آگوستین روسی، قبل از اینکه تالیسکا درست قبل از نیمه تمام برای النصر به تساوی برسد، میزبان  را به رگبار بست. سپس سوفیان بندبکا یک گل درخشان را درست قبل از یک ساعت به ثمر رساند که به نظر می رسید برنده باشد. اما قرار بود در اواخر وقت درام اتفاق بیفتد زیرا النصر در پایان وقت تلف شده یک پنالتی را به دست آورد – و رونالدو از روی نقطه اشتباهی مرتکب نشد و ضربه خود را مستقیماً در وسط شلیک کرد تا تساوی 2-2 به پایان برسد.

رونالدو ممکن است بزرگترین فوق ستاره زمین باشد، اما شکی وجود ندارد که سوفیان بندبکا، بازیکن الفتح، با یک گل عالی نمایش را ربود. این بازیکن الجزایری به صورت مخفیانه در پست دوردست به فضا رفت و با یک ضربه والی زیبا از دروازه بان روسی از روی یک سانتر عمیق عبور کرد.

تالیسکا اندرسون از النصر بار دیگر روز جمعه در هدف قرار گرفت اما اکنون می توان انتظار داشت که پس از اخراج دیرهنگام، محروم شود. مهاجم در یک چالش ضعیف در وقت های تلف شده مقصر بود که با یک کارت قرمز مستقیم در مقابل چک VAR به پایان رسید. این ضربه بزرگی برای النصر است زیرا تالیسکا بهترین گلزن لیگ برتر عربستان است و مطمئناً از دست خواهد رفت.

گروه نرم افزاری ماهور

رونالدو و النصر روز پنجشنبه مقابل الوحده در لیگ برتر عربستان به میدان خواهند رفت.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا